Χρόνια πολλά άγγελε μου



3 χρόνια γλύκας, 3 ολόκληρα χρόνια ατελείωτης αγάπης, μελένιας μυρωδιάς και απαράμμιλης ομορφιάς..

Πριν τρία χρόνια ακριβώς η ζωή μου άλλαξε; Πριν δεν ήμουν ένα τίποτα, τώρα είμαι η μαμά του Δημήτρη. Του γλυκού αυτού παιδιού που μου έχει χαρίσει τις πιο όμορφες στιγμές τις μέχρι τώρα ζωής μου.

Με έχει διδάξει πολλά, αυταπάρνηση, ταπεινοφροσύνη, εγκράτεια, υπομονή, ανιδιοτελή αγάπη.. σε μόλις τόσο λίγο χρόνο.. ένα τόσο μικρό πλασματάκι..

Είναι απίστευτο πόσο καλύτερος άνθρωπος γίνεσαι όταν έχεις ένα μωρό στην αγκαλιά σου... Ο θεός σου δίνει ένα ταρακούνημα γερό και σε επαναφέρει στην θέση σου...down to the earth… να επαναξιολογήσεις το τι είσαι , ποιος είσαι , τι θέλεις να αφήσεις πίσω σου..

Τον περιμένω να ξυπνήσει, να χωθεί στην αγκαλιά μου όπως κάθε πρωί και να αρχίσουμε τα γέλια, να πουμε τα αστεία μας, να γαργαληθούμε, να φάμε πρωινό και να ξεχυθούμε για παιχνίδι.. τον περιμένω να μου κάνει από εκείνες τις απρόσμενες αγκαλιές του και να μου πει «μαμα σε ..παω πολύ» ( εσείς το ξέρατε οτι το πάω βγαίνει από το σ’αγαπάω? J) και να του πω και εγώ μέχρι τον ουρανό και πίσωωωω και να ανοίξουμε τα χέρια μας μέχρι εκεί ψηλά, αγγίζοντας τον ουρανό και ευχαριστώντας τον για το καθημερινό αυτό δώρο..

Νιώθω πλούσια που βλέπω το αντράκι μου να μεγαλώνει, να γίνεται ένα χαρούμενο ανθρωπάκι, να έχει χαρακτήρα και προτιμήσεις, να ανεβαίνει πάνω στο ποδήλατο του και να ξεχύνεται στο πάρκο, να μου λέει κοίτα μαμά πόσο μεγάλος είμαι! και να μοιράζεται καινούρια πράγματα μαζί μου..

Την στιγμή όπως που λατρεύω περισσότερο κάθε μέρα, είναι το βράδυ λίγο πριν κοιμηθεί, εκεί που τον φιλάω γλυκά και του ψιθυρίζω μυστικά που μένουν μεταξύ μας, λίγο πριν φύγω από δίπλα του μου λέει « Μαμά, ο άγγελος σου κοιμάται»...

Χρόνια σου πολλά παιδάκι μου μονάκριβο, εύχομαι η ζωή σου να είναι πάντα ένα γέλιο, ένα παιχνίδι ουσίας, γεμάτη από εμπειρίες,  φως, χρώματα και αγάπη. Εμείς θα είμαστε πάντα λίγο πιο πίσω σου, να σε καμαρώνουμε, να σε στηρίζουμε, να σ αγαπάμε.

H μαμάνα σου..

8 σχόλια :

  1. χιλιοχρονο και παντα ευτυχισμενο το αστερακι σου χαρισε τυ πολλες πολλες αγκαλιες και φιλια και απο εμας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πώς έγινα μάνα14 Μαΐου 2013 - 10:12 π.μ.

    Να τον χαίρεσαι! Να είναι πάντα γερός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να τον χαίρεσαι! να ναι γερός και καλότυχος πάντα και να σε κάνει πάντα περήφανη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. να είναι πολύχρονος και πάντα γερός!! να τον χαίρεσαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρόνια του πολλά!! Να είναι πάντα γερός και τυχερός!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρόνια Πολλά :-)
    Να έχει υγεία και να είναι χαρούμενος !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μόλις τώρα είδα την ανάρτηση και έρχομαι να προσθέσω κι' εγώ τις ολόθερμες ευχές μου.....
    Να είναι χιλιόχρονος ο άγγελός σου, γερός, τυχερός και πάντα γελαστός κι' ευτυχισμένος!!!!! Η αγκαλίτσα αυτή η μικρή και λουλουδένια είναι ό,τι πιο πολύτιμο στη ζωή μας!!!!
    Φιλάκια και στους δυο σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα, χρόνια του πολλά και καλά, ευτυχισμένα και δημιουργικά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It