Συμπεριφορές γονέων εκπαιδεύουσι τέκνα....

Απο εχτές είμαι πολύ προβληματισμένη.. είμαι και θυμωμένη και απελπισμένη και αγχωμένη και πάνω απο όλα απογοητευμένη... με όσα βλέπω να συμβαίνουν γύρω μου... Μήπως εγώ είμαι η παράξενη αναρωτιέμαι?

Τα παιδιά του σήμερα είναι αλλιώτικα.. μπορούν να αφοπλίσουν έναν ενήλικα σε χρόνο dt, να τον κάνουν να αισθανθεί άσχημα... πραγματικά κάποια παιδιά του σήμερα με τρομάζουνε.. και δεν έχουν γίνει ακόμα έφηβοι...ή ενήλικες..

Σε επίσκεψη σε παιδότοπο με το τρίχρονο γιο μου, παίζουνε δίπλα του 2 πεντάχρονα κοριτσάκια.. Εγώ κάθομαι λίγο πιο πέρα και παρακολουθώ:

 Η συζήτηση μεταξύ τους:
-Εμένα με λένε Ζιζέλ και θα γίνω μοντέλο, εσένα πως σε λένε?
-Εμένα με λένε Μαριάνθη.
-Δεν θα γίνεις ποτέ μοντέλο γιατί είσαι χοντρή!
- Δεν είμαι χοντρή!
- Είσαι είσαι, είσαι και άσχημη γιατί φοράς γυαλιά!
- Δεν σ ' αγαπάω!

Πλησιάζει ο γιος μου για να παίξει μαζί τους..
- Φύγε, εσύ είσαι αγόρι και τα αγόρια τα μισώ!
Το άλλο κοριτσάκι
- Θες να τον σπρώξουμε να πέσει για να βάλει τα κλάματα;

O Δημήτρης θέλει να ανέβει σε ένα αλογάκι και η μια μικρή μπαίνει μπροστά του και του λέει με ύφος:
-Εδώ παίζουμε εμείς τώρα κατάλαβες; Eίναι δικά μας τα παιχνίδια, φύγε βλάκα! Και ρίχνει και μια σπρωξιά!

Όπως καταλαβαίνετε, πήγα και τον πήρα από εκεί, δεν είπα τίποτα στα παιδιά, γιατί ειλικρινά δεν ήξερα πως να το χειριστώ εκείνη την ώρα, μπλόκαρα, θύμωσα αλλά οχι με τα παιδιά, θύμωσα με τους γονείς που πίνανε ανέμελοι τον καφέ τους, θύμωσα με τους γονείς που έχουν μάθει σε ένα τετράχρονο να λέει / ακούει " ΣΕ ΜΙΣΩ", να πλάθουν το μυαλό από τα 4 οτι πρέπει να γίνουν μοντέλα και να είναι λεπτες και οτι μόνο με τις σπρωξιές και τη βια θα διεκδικήσουν αυτό που θέλουν...

Πληγώθηκα και για έναν ακόμα λόγο, γιατί ενώ εγώ προσπαθώ η έρμη να μάθω στο παιδί να είναι ήρεμο, συνεργάσιμο, δοτικό έρχεται μια στιγμή που βλέπει και την άλλη όψη... και την αναπαράγει..

Το παιδί μόλις φύγαμε από το σημείο και καθήσαμε στο τραπέζι ξέρετε τι έκανε? Με έσπρωξε και με είπε βλάκα! Καθαρός μιμητισμός!!!!!! Αντε μετά να του πω και πάλι οτι δεν είναι καλές λέξεις και εμείς μιλάμε μόνο με αγάπη και δεν σπρώχνουμε....

Μπορεί να με πείτε υπερβολική, ή ακόμα ανώριμη, αφού ο μικρός δεν πάει φέτος παιδικό ή υστερική με το μοναχογιό αλλά πολύ προβληματίζομαι βρε κορίτσια... Τι φυτεύουμε στις παιδικές αυτές ψυχές?

Και να σας πω την αμαρτία μου... με πείραξε περισσότερο γιατί ήταν κοριτσάκια... σε τόσο γλυκά πλασματάκια.. σε μελλοντικές μανούλες να τους μαθαίνουμε τέτοιες συμπεριφορές..



8 σχόλια :

  1. Βάσια Ακαρέπη6 Απριλίου 2013 - 1:42 μ.μ.

    Πόσο σε καταλαβαίνω και πόσο συμφωνώ μαζί σου δεν λέγεται! ... Αν παρατηρήσεις γύρω σου (και από ότι καταλαβαίνω το κάνεις) ... τα παιδιά είναι μικροί καθρέφτες! Καθρεφτίζουν ότι υπάρχει στις προσλαμβάνουσες τους! .... την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πώς έγινα μάνα6 Απριλίου 2013 - 11:13 μ.μ.

    Η αλήθεια είναι ότι στη ζωή τους θα έρθουν σε επαφή με άλλα παιδάκια, κι εμείς πρέπει να τους μάθουμε να ξεχωρίζουν το σωστό από το λάθος. Ότι υπάρχουν επιφανειακοί άνθρωποι που γίνονται μάνες και μεταδίδουν στα παιδιά τους επιφανειακά πρότυπα είναι γνωστό. Τα παιδιά είναι καθρέφτης της οικογένειας στην οποία μεγαλώνουν... αυτή είναι η αλήθεια! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συμφωνώ..ειδικά όταν δεν επεμβαίνουν σε τέτοια περιστατικά και συνεχίζουν τον καφέ τους τρελαίνομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πόσο θλιβερό!! Είναι απίστευτο το τι ακούς όταν τα παιδιά είναι χαλαρά.Καταλαβαίνεις πολλά για το περιβάλλον τους.Εχουμε δρόμο μπροστά μας ως γονείς.Κουράγιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έτσι είναι Κατερίνα μου, μάλλον ο τίτλος του άρθρου έπρεπε να είναι (εκ) παιδεύουσι.. Μας δείχνεις τον δρόμο και σε ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εγώ να δεις...στο τέλος θα με περάσουν για τρελή.. πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έτσι είναι δυστυχώς, δεν λέω οτι εμείς είμαστε καλύτεροι, απλά προσπαθούμε πολύ, κάνουμε και δεύτερες σκέψεις... βελτιωνόμαστε μέρα με τη μέρα..για να μεγαλώσουμε ένα χαρούμενο ανθρωπάκι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα Βάσω μου, έτσι είναι, σφουγγαράκια είναι τα μικρούλια μας και τα αποτυπώνουν όλα..τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It