Επίσημη έναρξη - My favourite quotes

Και η στιγμή που περιμέναμε έφτασε! Ο γιος μου 33 μηνών, άρχισε τις ατάκες!!



1) Το Σαββατοκύριακο λοιπόν, περνούσε έξω από το σπίτι ένας πατατάς και ο γιος μου έκπληκτος, πάει στη μπαλκονόπορτα και ακούει.. Τον ρωτάει ο μπαμπάς του - Τί λέει ο κύριος Δημήτρη;

Και ο γιος μου απαντάει - Πατάτες Μίκυ μπαμπά!


2)  Ετοιμάζεται Κυριακή πρωί, φτιάχνει την τσάντα του, βάζει μέσα τα παιχνίδια του και παίρνει έναν πύραυλο στο χέρι. Πάει στην πόρτα και προσπαθεί να βάλει τα κλειδιά. Τον ρωτάω: Που πάς πρωί πρωί;

- Στο γκαγκάρι ( φεγγάρι) μαμά με το νονό για λελέ (καφέ).   ( τ' ακούς νονέ?)


3) Μια κυρία στην παιδική χαρά του κάνει την κλασική ερώτηση "πόσο πολύ αγαπάς την μαμά σου;"

Ο Δημήτρης ανοίγει τα χέρια του και της λέει " Πολύ πράγμα!!"


Είμαι χαζομαμά ή μου φαίνεται;

Πολλά φιλάκια
Βικτώρια


2 σχόλια :

  1. Φαίνεται πανέξυπνος, μαγκάκος και γλύκας! Να τον χαίρεσαι!
    Υ.Γ. Η φόρμα σχολίων σου με δυσκόλεψε αρκετά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να τον χαίρεστε!!!! Τρισχαριτωμένα τα παιδιά σ' αυτές τις ηλικίες!!!!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It