Φτιάχνω μαγνητικά ποτήρια!


Στην πραγματικότητα, αυτή η ιδέα φαίνεται μου φαίνεται πολύ αστεία ... παιδικά ποτηράκια με μαγνητάκια που επιτρέπουν τα παιδιά να αυτοεξυπηρετούνται... βέβαια από την άλλη πρέπει να υπάρχει το ανάλογο ψυγείο.. Εγώ ίσως να το χρησιμοποιούσα για να βάζουμε μέσα τους μαρκαδόρους ή τα μαγνητάκια με τα γράμματα και τους αριθμούς που μαθαίνουμε πάνω στο ψυγείο... η καθεμιά μας είμαι σίγουρη οτι θα βρει να αυτοσχεδιάσει..

Με πλαστικά ποτηράκια, μεγάλους μαγνήτες και κόλλα μπορείτε να φτιάξετε λοιπόν αυτά τα μαγνητικά ποτήρια. Εύκολο και γρήγορο!



Μερικές σημειώσεις από το αρχικό άρθρο:Πάντοτε να παίρνετε προφυλάξεις όταν χρησιμοποιείτε μαγνήτες γύρω από τα παιδιά. Έχω δει πάρα πολλές ιστορίες στις ειδήσεις παιδιά που κατάπιαν μαγνήτες .... αυτός είναι ο λόγος που βαζουμε μεγάλους μαγνήτες. 

Πηγή danamadeit

2 σχόλια :

  1. Πρωτότυπη ιδέα ! Εγώ θα φτιάξω ένα τέτοιο ποτηράκι πάντως ...  

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι τέλεια η ιδέα και πολύ χρηστική. Κρίμα που δεν έχω ψυγείο ανάλογο:(
     

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It