Νέο έτος - νέες προτεραιότητες




Τις τελευταίες μέρες με τον άντρα μου, συζητάμε πολύ σχετικά με την χρονιά που πέρασε, τί θέλουμε να κρατήσουμε και τί να διορθώσουμε για το 2013, πού πρέπει να δώσουμε προτεραιότητα, τι να έρθει σε δεύτερη μοίρα και τι να περάσει σε πρώτη..

Ένα από τα πράγματα που λατρεύω στον άντρα μου, είναι η σοφία και η υπομονή που έχει να περιμένει να κυλήσουν ομαλά οι καταστάσεις, να ξέρει πότε να πει όχι και να έχει την ικανότητα να «ζυγιάζει» καταστάσεις σωστά, με την λογική και όχι το συναίσθημα, σε αντίθεση με εμένα δηλαδή, που είμαι ανυπόμονη, ενθουσιάζομαι εύκολα, δεν ξέρω να περιμένω και πάνω από όλα λειτουργώ με το συναίσθημα και προσπαθώ να τα προλάβω όλα..

Είναι το φρένο μου, η φωνή της λογικής μου και με έχει σώσει πολλές φορές, οφείλω να ομολογήσω.Βέβαια μου λέει την σκληρή αλήθεια πάντα, ακόμα και αν με σοκάρει.. Δεν ξέρω αν φταίει που έχει σπουδάσει κοινωνιολογία ή αν έτσι είναι όλοι οι άντρες , πιο προσγειωμένοι, πιο σκληροί με τις καταστάσεις..

Αποφασίσαμε λοιπόν να δώσουμε ένα τίτλο για το 2013 ο καθένας μας διαφορετικό και να το συζητήσουμε. Εγώ ( σχεδόν όπως πάντα) σκέφτηκα το γιο μας, εκείνον, το σπίτι, την οικογένεια, τις δουλειές που δεν έχουμε κτλ κτλ.. και τυραννιόμουνα να βρω ένα μικρό τίτλο που να τα χωράει όλα.. Εκείνος σε 2 λεπτά επέστρεψε με το χαρτάκι του έτοιμο.. Είναι να σκας με αυτούς τους άντρες!

«2013 – Κάνε κάτι για τον εαυτό σου» έγραφε το χαρτάκι... συγκλονιστικό.. ή όχι.. αν αναλογιστείς πως έχω 3 ολόκληρα χρόνια να κάνω κάτι για τον εαυτό μου.. έστω και για 5 λεπτά..


Μα θα μου πείτε.. 5 λεπτά; Ναι δυστυχώς έτσι είναι... προτιμούσα να τρέχω στο πανεπιστήμιο, να κάνω χιλια 2 πραγματα, να είμαι με το μωρο όλη μέρα και νύχτα, vα bloggarω, παρά να κάνω κάτι για μένα, να πάω για ένα καφέ βρε παιδί μου, να βρεθώ με φίλες, να νιώσω ανέμελη, να κάνω κάτι που με ευχαριστεί, μόνο για μένα..

Φίλες μου, ξοδεύουμε ώρες ατελείωτες στο ιντερνετ, στα posts, στα Blogs κτλ και δεν κοιτάμε την ουσία της ζωής.. την ουσία του να είμαστε εμείς καλά.. για να είναι και τα παιδιά μας καλά και οι γύρω μας καλύτερα!

Σηκωθήτε από τις οθόνες σας και ζήστε, κάντε πράγματα, χαμογελάστε, νιώστε τη γλυκιά ζωή παρόλα τα προβλήματα, κάντε πράγματα για τον εαυτό σας! ( τα λέω και για μένα μη νομίζετε!)

Έτσι λοιπόν κάτι θα αλλάξει το 2013, θα με χάσετε από τις Bloggoγειτονίτσες αλλά να ξέρετε οτι θα είναι για καλό.. Θα συνεχίσω να ποστάρω μόνο όταν πραγματικά το έχω ανάγκη, εξάλλου το blogging δεν είναι εξάρτηση, ούτε προτεραιότητα, θα συνεχίσω μόνο να βοηθώ τις άλλες γυναίκες μέσω των παρουσιάσεων τους στο greekblogsbywomen.  

Got the message, αγαπημένε μου και αυτή θα είναι η δική μου χρονιά! Το υπόσχομαι!

Σ’ευχαριστώ!

1 σχόλια :

  1. Έτσι ακριβώς είναι, ίσως κάποιοι να έχουν χάσει την ισορροπία τους. Το θέμα blogging είναι χόμπι, δεν είναι δουλειά, γράφω όποτε θέλω, χωρίς άγχος και ζω στην πραγματική γειτονιά...η ζωή είναι εκεί έξω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It