Οικονομικές προτάσεις για δωράκια σε παιδάκια


Πλησιάζουν τα Χριστούγεννα και η Πρωτοχρονιά και σαν χαζοθεία και χαζονονά θέλω πάντα να εντυπωσιάζω τα μικρούλια μου. Φέτος βέβαια το budget το φετινό θα είναι πολύ πιο κάτω σε σχέση με άλλες χρονιές, γι αυτό βαλθήκαμε με τον αδερφούλη μου να σαρώσουμε το ....amazon ..βρίσκοντας οικονομικά δωράκια για 5 κοριτσάκια και 4 αγοράκια..

Το φετινό λοιπόν budget είναι μόλις 100 ευρώ.. και πιστεύω οτι καλά τα καταφέραμε..

1) Για τις διδυμούλες μου ανηψιές ( 9 ετών)



2) Για τις 2 βαφτιστήρες (5 + 8 ετών) και την κορούλα μιας φίλης ( 6 ετών)



3) Για τα αγοράκια βαφτιστήρια του αδερφού μου ( 6 + 9 ετών)  και για τα ανήψια του ( 10-12 ετών)


Μας περίσσεψαν λεφτά και πήραμε και αυτό το ρολογάκι για τον γιο μου για να χαρεί και αυτός μαζί με τα άλλα παιδάκια



Σύνολο 72.08 λίρες δηλαδή 88.8 ευρώ για 10 δώρα ( ρολογάκια)! Και τα μεταφορικά δωρεάν!Παρόμοια ρολογάκια είχα δει την προηγούμενη εβδομάδα σε γνωστό πολυκατάστημα 17 ευρώ το ένα !

Πώς σας φαίνονται για τα μικρά της παρέας?

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It