1 χρόνος blogging και πολλά ευχαριστώ!


Όλα ξεκίνησαν ένα πρωινό, πρέπει να είχα περίπου 1 εβδομάδα να βγω από το σπίτι, το μωρό ήταν άρρωστο και δεν μπορούσα να πάω πουθενά, να επικοινωνήσω με τον έξω κόσμο.. (Είμαι σίγουρη πως εσείς που έχετε παιδάκια ξέρετε τι εννοώ)

Τότε έχοντας αγκαλιά το Δημητράκη σκέφτηκα οτι κάτι έπρεπε να κάνω για να ανοίξω ένα παράθυρο επικοινωνίας... και το blogging (δείτε την πρώτη μου δημοσίευση εδώ) μου φάνηκε η μόνη λύση..

Δεν είναι βέβαια σαν τα mindmaps του Ευτύχη Μπλέτσα αλλά την έκανε τη δουλειά του

Δυο λέξεις ζωγράφισα σε ένα λευκό χαρτί.. που έχω κρατήσει ως ανάμνηση.. και ως υπενθύμιση... η μία λέξη ήταν αγάπη και η άλλη αλληλεγγύη... Αγάπη για την μητρότητα, τα παιδιά, την οικογένεια, την ελληνίδα μάνα και ότι την περιβάλλει, τα βάσανα της, τα άγχη της, τα κουράγια της, τα όνειρα της... τις προσπάθειες αλλά και τα λάθη της. Αλληλεγγύη για τον άνθρωπο, την γυναίκα, την επιχειρηματικότητα, την δωρεάν προβολή, τον εθελοντισμό και την φιλανθρωπία, την ανάγκη για προσφορά στο συνάνθρωπο..

Η αγάπη πραγματώθηκε μέρα από αυτό εδώ το ιστολόγιο, το mamafromgreece και ζητώ με την σειρά μου 200.000 ευχαριστώ σε όλους αυτούς που επισκέφτηκαν το σπίτι μου, που συνυπήρξαν μαζί μου σε αυτόν τον πρώτο χρόνο.

Η αλληλεγγύη ήρθε λίγο αργότερα, ένα μήνα μετά με το greekblogsbywomen να ενώσει γυναίκες, να προβάλλει δωρεάν τις δουλειές τους, να προμοτάρει τις ενέργειες τους, να συνεισφέρει με το μηδαμινό του τρόπο σε αυτό που ονομάζουμε σύνολο.

Σε αυτόν τον χρόνο έμαθα πολλά, δοκιμάστηκα, απογοητεύτηκα, αλλά και ενθουσιάστηκα, εντυπωσιάστηκα  από την δύναμη αυτού του μέσου.

Γι αυτόν το χρόνο κρατάω με αγάπη τα παρακάτω:

1) την γνωριμία μου με την κυρία Γεωργία και την κυρία Φανή, 2 γλυκύτατες κυρίες, bloggers με αγάπη για το συνάνθρωπο.
2) H συνεργασία μου με το mybabyplanet που με γέμισε χαρά!
3) Η γνωριμία μου με όλες εσάς και τη συμμετοχή μου στη Δράση των ελληνίδων blogger .
4) H παρουσίαση των άρθρων μου στο υπέροχο concept του mikroimegaloi .



Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλες τις φίλες Blogger που αν και δεν έχουμε γνωριστεί από κοντά, κινούμαστε στα ίδια μήκη κύματος, στις μαμάδες που μοιραζόμαστε τα ίδια όνειρα και σε όλους εσάς που μας κάνετε παρέα.

Θά θελα να ζητήσω συγγνώμη για 2 λόγους:

Με ρωτάτε γιατί δεν παίρνω μέρους στους διαγωνισμούς σας κατα καιρούς, δεν είναι ότι τους σνομπάρω, είναι οτι είμαι τέτοιος άνθρωπος... που νομίζω πάντα οτι είναι καλύτερα να συμμετέχει κάποιος άλλος που μπορεί να έχει πραγματική ανάγκη αυτό το δώρο..

Συγνώμη επίσης, για το ότι αν και διαβάζω καθημερινά πάρα πολλά άρθρα σας, δεν έχω τον χρόνο να σας κάνω σχόλια, να ασχοληθώ πολύ με το facebook ή το twitter και ίσως να μου διαφεύγουν πολλές φορές κάποια πράγματα.  Αν παρόλα αυτά θέλετε να δημοσιεύσω σε ένα από τα ιστολόγια μου κάτι που θεωρείτε σημαντικό για το κοινό, στείλτε το μου με ένα email και θα ανταποκριθώ αμέσως.



Υπόσχομαι οτι θα συνεχίσω να είμαι μαζί σας για καιρό ακόμα !


Βικτώρια, a mama from Greece

                    Και αν θέλετε να δείτε ποιά κρύβεται πίσω από τις λέξεις κάντε κλικ εδώ .


8 σχόλια :

  1. Να τους εκατοστήσεις τους blogo-χρόνους! Να σου ζήσει ο γιόκας σου:)
    Δήμητρα (FOR MY FRIENDS)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. να τα εκατοστησεις γλυκεια μανουλα κι εμεις σευχαριστουμε για τη συντροφια και τις ομορφες αναρτησεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σε ευχαριστώ πολύ Θώμη μου να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δήμητρα σε ευχαριστώ πάρα πολύ, ότι καλύτερο σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρόνια Πολλά, Γλυκά και Δημιουργικά! Με πολύ φαντασία και άπειρη ενέργεια για να τα προλαβαίνεις όλα! Έλα και στο δικό μου σπιτάκι αν θες! Φιλιάαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μα πώς έχουμε γίνει μια μεγάαααλη παρέα,ε;;; Εύχομαι κι άλλα ευτυχισμένα και δημιουργικά blogo-χρόνια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γεωργία Μανασή30 Νοεμβρίου 2012 - 2:18 μ.μ.

    Εύχομαι τόσα πολλά όσα τα σπόρια του Ροδιού γλυκιά μου!Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και νομίζω οτι ξέρεις όσα αισθάνομαι για σένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αν και καθυστερημένες ,οι ευχές μου είναι μέσα από την καρδιά μου. Χρόνια πολλ΄αστο σπιτάκι που με τόση αγάπη διατηρείς. Και επειδή ξέχασα και στην ονομαστική σου γιορτή ...... χρόνια πολλά κι ευτυχισμένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It