Πάρτυ με το Μίκυ και τη Μίνυ! Προτάσεις διακόσμησης


Ετοιμάζουμε πυρετωδώς το πάρτυ των διδύμων της φίλης μου της Αθηνάς που είναι μέσα στο Νοέμβρη. Λόγω του γεγονότος οτι έχει ένα κοριτσάκι και ένα αγοράκι 4 ετών το πάρτυ θα έχει το θέμα του πολυαγαπημένου Mickey Mouse και τις παρέας του. Εγώ φυσικά έχω αναλάβει να σαρώσω το ίντερνετ που λέει η Αθηνά και να βρω οικονομικές λύσεις διακόσμησης αλλά και παιχνιδιού για τα περίπου 15 παιδάκια που θα βρεθούν στο πάρτυ. Είμαι πολύ ενθουσιασμένη γιατί το amazon έχει πληθώρα προτάσεων για διακόσμηση με αυτό το θέμα! Κοιτάξτε τι βρήκα!

Υπολογίζω οτι με το budget των 30 ευρώ που μου έδωσε η Αθηνά μπορώ να κάνω θαύματα :) Τί λέτε;

 
 Αλλά και για τα κοριτσάκια μας
 

Καλή διασκέδαση!

1 σχόλια :

  1. Λατρεμένο ζευγάρι ο Μίκυ και η Μίνι. Καλή επιτυχία .Περιμένουμε λεπτομέρειες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It