Μαθαίνω πως να κάνω το σταυρό μου - Τα πρώτα μου βήματα στην εκκλησία


Ένα υπέροχο βιβλίο που μας χάρισε ο νονός μας φέτος το καλοκαίρι και ήθελα να το μοιραστώ μαζί σας είναι το "

Τα πρώτα μου βήματα στην εκκλησία! "των εκδόσεων Σταμούλη .

Ένα χαρτονένιο βιβλίο που θα εκπλήξει ευχάριστα τους αναγνώστες με την πρωτοτυπία, τη δροσιά και την τρυφεράδα του. Απευθύνεται στους γονείς και όσους ασχολούνται με βρέφη από 12-36 μηνών. Παιδαγωγικός του στόχος είναι να εξοικειώσει τα πολύ μικρά παιδιά με το χώρο του ορθόδοξου ναού μέσα από ένα βιβλίο που είναι παράλληλα και αφορμή για παιχνίδι. 

Η έκδοση περιλαμβάνει ως δώρο μια πραγματικά χαριτωμένη αφίσα διπλής όψεως που μαθαίνει στα παιδιά πώς να κάνουν το Σταυρό τους.






2 σχόλια :

  1. Υπάρχουν τόσα ενδιαφέροντα και σπουδαία πράγματα να μάθουν τα μικρά παιδιά, είναι έγκλημα να γεμίζουμε το μυαλουδάκι τους με τέτοια σκουπίδια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Νατάσα μου , περι ορέξεως κολοκυθόπιτα, εξάλλου αυτός είναι και ο ρόλος του νονού στην θρησκεία μας, να είναι πνευματικός πατέρας και να καθοδηγεί το παιδί θρησκευτικά, πνευματικά και πρακτικά. 
    Προσωπική μου άποψη είναι οτι υπάρχουν χιλιάδες άλλα σκουπίδια στα οποία βουτάμε από μικρά τα παιδιά μας ( τηλεόραση, καταναλωτισμός, παιχνίδια τερατόμορφα που προωθούν τη μαγεία κτλ) και οτι το να μάθεις σε ένα παιδάκι να κάνει το σταυρό του είναι το λιγότερο που μπορείς να κάνεις σαν νονός..

    Την εκτίμηση μου, Βικτώρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It