Μια παράξενη γλυκιά ιστορία..

Σήμερα θα σας διηγηθώ μια παράξενη ιστορία που έγινε πριν ακριβώς 11 χρόνια, της 11/9/2001 δηλαδή, που αν και για πολλούς ήταν μια δυσάρεστη ημέρα λόγω του τρομοκρατικού χτυπήματος στην Αμερική, για μένα ήταν μία από τις πιο σημαντικές ημέρες της ζωής μου..

Σήμερα έχουμε επέτειο, είμαστε 11 χρόνια μαζί! Εκείνος 25 εγώ 23 και απο τότε μέχρι και σήμερα συνεχίζουμε να είμαστε το ίδιο παιδιά, να κάνουμε τα ίδια όνειρα για το μέλλον, να γελάμε με τη καρδιά μας, να είμαστε εκεί ο ένας για τον άλλον.

Είχαμε δώσει ραντεβού με κάποιους κοινούς φίλους στο Λευκό Πύργο, οι φίλοι ποτέ δεν ήρθαν και πήγαμε για καφέ οι 2 μας.. Και από τότε ο καφές έγινε 11 χρόνια κοινής ζωής..

Τίποτα δεν μπόρεσε να λυγίσει αυτό το δέσιμο, να μειώσει αυτήν την αγάπη, ούτε τα δυο χρόνια παραμονής μου στην Ισπανία, ούτε τα επαγγελματικά ατελείωτα ταξίδια από πλευράς μου...

Υπήρξε όλο αυτό το διάστημα δίπλα μου, γύρω μου και νιώθω πια σαν να είναι από πάντα εκεί..

Τίποτα δεν είναι τυχαίο φίλοι μου, το πιστεύω πολύ αυτό...

Εύχομαι και ο γιος μου να συναντήσει στη ζωή του την αγάπη και να νιώσει όπως νιώσαμε και εμείς με τον πατέρα του..

Σας φιλώ

2 σχόλια :

  1. Να ζήσετε!!
    Μακάρι να συνεχίσετε να είσαστε έτσι και για τα υπόλοιπα χρόνια της ζωή σας!
    Όσο για τον γιό σας, πιστεύω ακράδαντα, ότι κάνουμε ότι βλέπουμε σπίτι μας! :)

    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είμαι σίγουρη για το γιο σας! Αφού βλέπει και βιώνει τέτοια αρμονία και αγάπη, σίγουρα θα τη δημιουργήσει!!!!!! 
    Να ζήσετε πολλά πολλά χρόνια, όπως είστε τώρα και να γεύεστε μόνο χαρές!!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It