Καλό καλοκαίρι! Πάμε διακοπές!





Καλημέρα! Καλό μήνα!
Ελπίζω όλοι να είστε καλά! Εμείς έχουμε αρχίσει τα πακεταρίσματα και τις προετοιμασίες για την μεγάλη έξοδο.. στη Χαλκιδική.. θα φύγουμε με το μικρούλη σε λίγες μέρες και μέχρι το Σεπτέμβριο για να περάσουμε ακόμα ένα καλοκαίρι στη φύση.. Ο μπαμπάς μας θα πηγαινοέρχεται αφού θα μείνει πίσω λόγω δουλειάς..

 Γιατί όπως λέει και ο άντρας μου, η φτώχεια θέλει καλοπέραση.. και μια που δεν δουλεύω, είναι ευκαιρία να περάσω με το Δημήτρη ένα καλοκαίρι πραγματικά παιδικό, σαν αυτά που περνούσα και εγώ 30 χρόνια πριν στην Χαλκιδική.. στο πατρικό μου σπίτι...


Τηλεόραση , κινητά και ίντερνετ τέλος, τέλος η ζωή στη πόλη και ο θόρυβος, τέλος τα ρολόγια και τα παπούτσια.. Η ζωή στο χωριό θέλει όλη τη μεγαλοπρέπεια της απλότητας της.. και η φύση απαιτεί άμεση προσαρμογή... 


Θέλει υπνάκους στην αιώρα του κήπου και στην απογευματινή άμμο, περιπάτους στη θάλασσα και γνωριμίες και καινούργιους φίλους καλοκαιρινούς, θέλει σπιτική βυσσινάδα αλλά και παγωτό.. μα πάνω από όλα θέλει ταβανοθεραπεία αλλιώτικη  υπαίθρια στον ουρανό, ψάχνοντας να βρεις τα αστέρια..


Αλήθεια πόσα πράγματα πρέπει να του μάθω; να του δείξω τις αγαπημένες μου γωνιές, εκεί που έπαιζα παιδί, τα αγαπημένα μου λουλούδια, τις κρυψώνες του κήπου και τα αστεία που κάναμε στη γιαγιά.. τις ζαβολιές με τον αδερφό μου και τα αγαπημένα γεμιστά της μαμάς..


Αλλά και πόσα θα μου μάθει... πόσα καινούρια πράγματα θα ανακαλύψουμε μαζί μέσα από τα γαλάζια μάτια του;


Αυτή η ηρεμία, η θάλασσα η πρωινή, το μόνο που μπορεί να σε κάνει, είναι καλύτερο άνθρωπο.. καλύτερη μαμά.. και φυσικά να ξυπνήσει τα παιδικά σου ένστικτα...


Εύχομαι φίλοι μου το καλοκαίρι αυτό όλοι να μπορέσουμε να περάσουμε περισσότερο χρόνο με τους αγαπημένους μας ανθρώπους και να νιώσουμε στιγμές αγάπης και ευτυχίας.. Νιώθω η πιο πλούσια γυναίκα και μαμά του κόσμου που μπορώ και έχω το χρόνο να είμαι δίπλα στο παιδί μου από την στιγμή που γεννήθηκε και να περνάω μαζί του κάθε στιγμή ...και να μοιράζομαι τα πρώτα του χρόνια όπως τα είχα φανταστεί..


Δεν ήταν εύκολη η επιλογή να τα παρατήσω όλα, το έχουμε ξαναπεί, αλλά η καθημερινότητα του Δημήτρη με δικαιώνει και για όσο νιώθω καλά με αυτό, θα συνεχίζω.. να είμαι μόνο μαμά...

Θα τα ξαναπούμε το Σεπτέμβρη τώρα πια, δεν θα μπορώ να σας διαβάζω από το χωριό μου αλλά θα σας σκέφτομαι.. Σας ευχαριστώ πολύ όλες για την συντροφιά που μου κάνατε ένα δύσκολο χειμώνα, και ελπίζω να τα λέμε και πάλι από το φθινόπωρο.




Πολλά φιλιά σε όλες, και μην ξεχνάτε οτι το καλοκαίρι είναι μέσα μας!

11 σχόλια :

  1. Εύχομαι ολόψυχα να περάσετε όπως το ονειρεύεσαι! Καλό καλοκαίρι!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΛΠΙΔΑ ΤΟΥΒΕΝΤΖΙΔΟΥ1 Ιουνίου 2012 - 11:47 π.μ.

    Καλό καλοκαίρι..Σε περιμένουμε ανανεωμένη από Σεπτέμβριο !!! 

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ευχαριστώ πολύ! Και εσείς καλά να περάσετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σε ευχαριστώ πολύ Kathy, εύχομαι πραγματικά να γεμίσουμε μπαταρίες, ήλιο και θάλασσα..πολλά φιλιά, καλά να περάσετε και εσείς ότι και αν κάνετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είμαι σίγουρη πως οι επόμενοι 3 μήνες θα μείνουν αξέχαστοι. Καλά να περάσετε και σε περιμένουμε τον Σεπτέμβρη πάλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Διακοπές σημαίνει διακόπτω ότι κάνω στην καθημερινότητά μου μέχρι τώρα, και κάνω κάτι άλλο, που με ευχαριστεί, με ξεκουράζει, με βγάζει από τους γνωστούς ρυθμούς. Εύχομαι να περάσετε ένα υπέροχο Καλοκαίρι μαμά και υιός. Είναι υπέροχο να περνάς αναμνήσεις σου στο παιδί σου στην πράξη κι όχι μόνο στην φαντασία. Τα λέμε από Σεπτέμβρη γλυκιά μου, εσύ από την έδρα σου και εγώ από την νέα μου έδρα. Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φιλία Βασιλάκη2 Ιουνίου 2012 - 10:00 μ.μ.

    Καλό καλοκαίρι, γλυκιά μανούλα, σας εύχομαι να περάσετε υπέροχα εσύ κι' ο γιος σου στα πατρικά σου χώματα και στις παιδικές αναμνήσεις σου....
    Φιλιά πολλά και στους δυο σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ...ή ο ορισμός της ευτυχίας!
    food for thought...ευχαριστώ!
    Καλό καλοκαίρι σε όλους σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλό καλοκαίρι, ξέγνοιαστο γεμάτο όμορφες εμπειρίες! Τυχερούλα θα χαθείς στο γαλάζιο! Της θάλασσς, του ουρανού κ των ματιών του μικρού σου θησαυρού! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τώρα να πω την αμαρτία μου εγώ μανούλα δεν είμαι κι έτσι δεν μοιράζομαι τα ενδιαφέροντα των μαμάδων (αν εξαιρέσεις βέβαια τα 4ποδα παιδάκια μου αλλά εκεί πάλι άλλα είναι τα ... ενδιαφέροντα ;P )  Ομως το blog σου αναδύει ενθουσιασμό, και χαρά και χρώματα και σε βρίσκω και πολύ crafty κι αυτό μου αρέσει.  Ετσι μπήκα στην παρέα σου.  Αααα σε παρακολουθώ και στο Pinterest.  Nα περάσεις πανέμορφα στις διακοπές με τον πρίγκιπά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It