Για περάστε! Κερνάμε!


Καλημέρα σας! Τι κάνετε; Ξέρω ξέρω θα πείτε οτι χάθηκα πάλι... αλλά δεν προλαβαίνω φίλες μου να μπω καθόλου στον υπολογιστή μου... ο Μάιος είναι ο μήνας μας, έχουμε πολλές γιορτές, είναι και αυτή η άνοιξη που δεν μας αφήνει να μπούμε καθόλου στο σπίτι... και η αναμονή του καλοκαιριού που φτάνει στη γωνία και μας κάνει να μυρίζουμε τη θάλασσα με την πρώτη ευκαιρία..

Σήμερα κερνάω για 3 λόγους : Γιορτάζει ο άντρας μου ( Κωνσταντίνος γαρ), έχω γενέθλια εγώ ( κλείνω τα 34 :)) και γιόρταζε και η γιαγιάκα μου που έχασα πρόσφατα..

Σκέφτομαι λοιπόν τι ευχή να κάνω φέτος.. με όλα όσα γίνονται γύρω μας.. λέω να μετατρέψω την ευχή σε ένα ταπεινό Ευχαριστώ.. εξάλλου κοιτάζοντας γύρω μου νιώθω τόσο πλούσια.. με αγάπη...



Όπως καταλαβαίνετε.. η γιορτή συνεχίζεται... άρχισε στις 14 με τα γενέθλια του Δημητράκη, όλη τη βδομάδα είχαμε κόσμο και θα συνεχιστεί και αυτή τη βδομάδα μέχρι να μπει ο Ιούνιος..

Πολλά φιλιά σε όλους σας .. καλή εβδομάδα με υγεία και χαρά!

10 σχόλια :

  1. Χρόνια σου πολλά, καλά και ευτυχισμένα!
    Πολύχρονη και να χαίρεσαι και τον σύζυγο!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Purpleleath kosmimatoneiro21 Μαΐου 2012 - 11:26 π.μ.

    Χρόνια Πολλά!! Να χαίρεστε ο ένας τον άλλον!!! Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γεωργία Μανασή21 Μαΐου 2012 - 11:47 π.μ.

    Διάβασα..34;...σε έφαγα γλυκιά μου..ολοστρόγγυλα 60 καράτια..γιατί κοριτσάκι μου κάθε μας χρόνος είναι ένα καράτι διαμαντένιο!Χρόνια σου πολλά και κυρίως καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρόνια πολλά, καλά και ευτυχισμένα!
    Να χαίρεσαι τον αντρούλι σου και να σε χαίρονται όλοι όσοι αγαπάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μαμά Κουκουβάγια Βέρα21 Μαΐου 2012 - 5:08 μ.μ.

    Χρόνια Πολλάαααα! Να'σαι πάντα καλά, τυχερή και happy!
    Να χαίρεσαι και τον αντρούλη σου!
    Να περάσετε όμορφα αυτές τις μέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρόνια πολλά να ευχηθώ και στους δύο. Να είστε πάντα ευτιχισμένοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρυσάνθη Τσακαλίδου21 Μαΐου 2012 - 8:01 μ.μ.

    Να τα εκατοστήσεις γλυκειά μου !!!Πολύχρονος και ο Κων/νος σου .Να ζήσετε και να γεράσετε μαζί!!! Να χαίρεσαι και τον Δημητράκη σου!!! Να τον καμαρώνεις και μόνο χαρές να παίρνεις!!Υγεία  και ευτυχία στο σπίτι σου!!Πάντα τέτοιες χαρούλες να έχετε!! Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χρόνια σας πολλά!!! Ότι επιθυμείτε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χρόνια πολλά σε όλους σας λοιπόν! Και στον Κώστα σου και σ' εσένα και στον Δημήτρη για τα γενέθλιά σας!  Πάντα γεροί κι ευτυχισμένοι οικογενειακώς!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10.  Χρόνια πολλά αν και αργοπορημένα! Όμορφο το μπλογκάκι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It