Το νέο μου γούρι μου έφερε τύχη!

Καλημέρα! Τι κάνετε; Εγώ είμαι πολύ χαρούμενη γιατί το πρώτο μέρος των εξετάσεων τελείωσε!

Πάει πέρασε και πήγε πολύ καλά, το επόμενο είναι τον Ιούλιο.. που ελπίζω να πάει εξίσου καλά και να πάρουμε τον κατήφορο... για την Χαλκιδική μαζί με τον Δημητράκη στους παππούδες για να κάνουμε τα μπάνια του λαού...

Θέλω να σας πω για το νέο μου γούρι, το βραχιολάκι που έφτιαξε και μου χάρισε η γνωστή σε όλους μας Ακτίδα και είναι υπέροχο!


Δεν ξέρω αν πιστεύετε στα γούρια, αλλά εγώ ναι, και πάντα σε εξετάσεις φροντίζω να έχω κάτι αγαπημένο μαζί μου..

Έτσι λοιπόν αυτή τη φορά επέλεξα το βραχιολάκι της κυρίας Γεωργίας! Με τέτοια θετική ενέργεια, αγάπη και καλοσύνη που έχει αυτή η γυναίκα πως να μη δε το επέλεγα!

Και πήγα σούπερ στις εξετάσεις! Το βραχιολάκι λοιπόν από τώρα θα με συντροφεύει παντού!

Αν και είμαι νέα μπλογκερ , έχω να πω οτι έχω εντυπωσιαστεί από την καλοσύνη και την ανθρωπιά κάποιων ανθρώπων που έχω γνωρίσει μέσω του ιστολογίου μου και πραγματικά αυτό με χαροποιεί πάρα πολύ! Συνεχίζω να ελπίζω οτι όσο υπάρχουν τέτοιες πάστες ανθρώπων, υπάρχει και ελπίδα!

Πολλά φιλιά σε όλες, πάω να ασχοληθώ με το πάρτι του γιου μου για τα γενέθλια του που είναι την Δευτέρα.

Καλό Σαββατοκύριακο και να περάσετε τέλεια με τα μικρούλια σας!


4 σχόλια :

  1. Γεωργία Μανασή11 Μαΐου 2012 - 8:52 π.μ.

    Καλημέρα γλυκιά μου και εύχομαι να σου φέρει γούρι η καλή μου σκέψη και αγάπη για σένα..καλοφόρετο και πάντα ..ένα γλυκό κορίτσι όπως είσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλοφόρετο, καλή σου συνέχεια και Χρόνια Πολλά να χαίρεσαι τον γιόκα σου!!!
    Η αχτίδα είναι υπέροχη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγχαρητήρια για τις εξετάσεις ...τυχερούλα που φορούσες το βραχιόλι της Αχτίδας...με τέτοιο γούρι ήταν σίγουρο το ότι θα τα πας καλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαμά Κουκουβάγια Βέρα11 Μαΐου 2012 - 5:43 μ.μ.

    Μπράβο που τα πήγες καλά! Άντε,  βουρ στις ετοιμασίες για τα γενέθλια τώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It