Κι όμως είμαι ακόμα εδώ!


Spring Trees, Clare College


Καλημέρα! Τι κάνετε! Δεν σας ξέχασα! Είμαι ακόμα εδώ! Απλά είμαι πάρα μα πάρα πολύ απασχολημένη με τις εξεταστικές μου αυτήν την περίοδο! Σας διάβαζα όλες αλλά δεν είχα το χρόνο να απαντήσω! 

Μπήκαμε στον Μάιο! Τι μήνας και αυτός! Ο αγαπημένος μου! Και πως να μην είναι άλλωστε; Eίναι ο μήνας που έχει γενέθλια το παιδάκι μου και εγώ, γιορτάζει ο άντρας μου, γιόρταζε και η συγχωρεμένη η γιαγιάκα μου, είναι ο μήνας που αρραβωνιαστήκαμε, που μπήκαμε στο καινούριο μας σπίτι, είναι ο μήνας που μας θυμίζει υπέροχα πράγματα, υπέροχες στιγμές αγαπημένες!

Σκεφτόμουνα χτες πως πάλι καλά που υπάρχει και ο Μάιος, γιατί μου δίνει μια ιδιαίτερη δύναμη, για θετική ενέργεια να αντιμετωπίσω όλα αυτά που υπάρχουν γύρω μας!

Καλή δύναμη σε όλους και θα επανέλθω δριμύτερη ( ελπίζω).

Πολλά φιλιά & keep blogging

Mama from Greece



4 σχόλια :

  1. καλημέρα και καλό κουράγιο με όλα όσα πρέπει να γίνουν...έχεις τόσο δίκιο για το Μάη! Είναι τόσο ιδιαίτερος...να τον χαρείτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Purpleleath kosmimatoneiro4 Μαΐου 2012 - 9:16 π.μ.

    Καλή επιτυχία, Βικτώρια!!! Να χαίρεσαι τους αγαπημένους σου! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαμά Κουκουβάγια Βέρα4 Μαΐου 2012 - 4:45 μ.μ.

    Καλό μήνα λοιπόν! Να τον χαρείτε το Μάιο όπως του πρέπει!
    Owl Mommy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχ κι εγώ αγαπώ πολύ τον Μάιο, είναι μήνας σταθμός ναι! 
    Εύχομαι σύντομα να ξεκουραστείς και να χαλαρώσεις!
    Καλό μήνα και καλό ΣΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It