Η μαγική φωνούλα και η δύναμη της λέξης - The magic voice and the power of words


Μέχρι τα 33 μου νόμιζα ότι είχα ακούσει τις πιο όμορφες μελωδίες, τα πιο θαυμαστά ακούσματα τις φύσης, νόμιζα οτι ήμουν πλούσια γι'αυτό και απορούσα τι θα ήταν αυτό που θα μπορούσε να με κάνει να χάσω τη φωνή μου, να ανοίξω διάπλατα τα μάτια και την καρδιά μου και να αφεθώ στο άκουσμα του..
                                                               Source: gracefullygiddy.blogspot.com via Mama from on Pinterest



Και ήρθε ένα μεσημέρι, ένα καλοκαιρινό ήρεμο μεσημέρι, μέσα στους ήχους των τζιτζικιών και την αύρα των πεύκων της Χαλκιδικής, δίπλα στο θαλασσινό αεράκι για να προσδώσει την τελειότητα στην στιγμή.





Είπε Μ α Μ ά! Εκείνο το κοφτό και γεμάτο αγάπη μαμά, συνειδητοποιημένο και όχι ακόμη μία προσπάθεια να επικοινωνήσει με τους γύρω, μελωμένο και δροσερό για να με κάνει να νιώσω αλλιώτικα και να σφραγίσει την στιγμή με ένα φιλί και μια αγκαλιά.

Πείτε μου... αν τώρα σας λέγανε οτι θα φύγετε.. η στιγμή αυτή δεν θα ήταν μία από αυτές που θα θέλατε να πάρετε μαζί σας εκείνη την τελευταία στιγμή;

To Μαμά από εκείνη την μέρα μετουσιώθηκε, πήρε πολλές μορφές, έγινε βιαστικό, επίμονο, δυνατό, φωναχτό, παρακαλεστό, γελαστό, παραπονιάρικο, νυσταγμένο... αλλά παρέμεινε το μαγικό κουμπί που με κάνει να ταξιδεύω σε ένα κόσμο ονειρικό.. και να θέλω να τον μοιραστώ μαζί του..



Η λέξη αυτή με χαλαρώνει, με αφυπνίζει, με κάνει να νιώθω περήφανη αλλά συνάμα και υπεύθυνη, δυνατή και ονειροπόλα, με κάνει να αγαπώ, να νοιάζομαι, να κουράζομαι αλλά και να λυτρώνομαι.


                                                                          Source: flickr.com via Mama from on Pinterest

Γι αυτή τη λέξη λοιπόν θέλω να γίνω καλύτερη, να έχω θετική σκέψη, να ζήσω μέσα από τα μάτια του και από τα μάτια της μικρής και ξεχασμένης Βικτώριας και να γίνω πάλι παιδί, στη ψυχή και τη καρδιά. Να θυμηθώ τα όνειρα μου, τις ξεχασμένες υπέροχες στιγμές, τις παιδικές προσδοκίες και να τις ζήσουμε μαζί, να τις ανταλλάξουμε και να τις γεμίσουμε με νέες στιγμές..


                                                            Source: thatbohemiangirl.tumblr.com via Mama from on Pinterest

Ποιο είναι το μαγικό κουμπί σας;

11 σχόλια :

  1. Purpleleath kosmimatoneiro3 Απριλίου 2012 - 9:39 π.μ.

    Τί όμορφη ανάρτηση... Να είστε όλοι γεροί και να χαίρεσται ο ένας τον άλλον! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θυμάμαι χαρακτηριστικά την πρώτη φορά που η μικρούλα μου με αποκάλεσε μαμά!
    Ήταν ότι πιο όμορφο και γλυκό είχα ακούσει ποτέ στη ζωή μου! Όπως είπες κι εσύ, με κάνει να θέλω να είμαι η καλύτερη εκδοχή του εαυτού μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Βάσω - Οι ιστορίες της μαμάς3 Απριλίου 2012 - 1:32 μ.μ.

    Θυμάμαι όταν η κόρη μου με φώναξε πρώτη φορά μαμά χοροπηδούσα όλη μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχ, κι εγώ αυτό περιμένω!
    Owl Mommy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτη την λεξη δεν σταματας να την λες, μα ειναι υπεροχο οταν την ακους!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έτσι είναι Φαίδρα μου, υπέροχη και δυνατή λέξη, γεμάτη νόημα και αλήθεια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εύχομαι Βέρα μου να έρθει σύντομα η μαγική στιγμή! Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εγώ πάλι, τον τραβούσα με την κάμερα και το έδειχνα σε όλους σαν γνωστή χαζομαμά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Έτσι είναι Ερμιόνη μου, την καλύτερη και δυνατότερη σουπερμαμάς έκδοση! φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σ ευχαριστώ πολύ, και σε εσένα εύχομαι τα καλύτερα! Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ όμορφα λόγια!
    Πόσο όμορφη είναι η λέξη μαμά! Και συνάμα κάποιες φορές δεν θέλω να την ακούω. Μην ξανακούσω να λες μαμά!, πιανω τον εαυτό μου κάποιες φορές να λέει όταν το μαμά είναι απαιτητικό και γκρινιάρικο! Όμως είναι ωραίο κάποιος, όπως εσύ σήμερα, να σε σκουντάει και να σου λέει Μην ξεχνάς πως ένιωσες την πρώτη φορά που άκουσες την λέξη Μαμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It