Παιχνίδι tag tag και είστε οι επόμενες!


Έκπληξη! Ήρθε και η σειρά μου να παίξω παιχνιδάκι, το λεγόμενο tag tag!

Οι κανόνες του παιχνιδιού είναι:
* You must post these rules.
*Each person must post 11 things about themselves on their blog.
*Answer the questions the tagger set for you in their post and create 11 new questions for the people you tag to answer.
*You have to choose 11 people to tag and link them on the post.
*Go to their page and tell them you have linked him or her.
*No tag backs.
*No stuff in the tagging section about 'you are tagged if you are reading this'.
*You legitimately have to tag 11 people.



Οι ερωτήσεις της αγαπημένης μου Μαμάς κουκουβάγιας Βέρας είναι οι εξής:

1. Εσείς, τι καφέ πίνετε;
Καραβίσιο, νες αχτύπητο σκέτο το χειμώνα, φραπεδάκι μέτριο το καλοκαιράκι
2. Ποιο είδος μουσικής σας αντιπροσωπεύει;
Ακούω τα πάντα, ανάλογα με τις διαθέσεις! Με χαλαρώνει η Ευανθία Ρεμπούτσικα, σκέφτομαι με το Vivaldi, χορεύω τα Ζουζούνια :), είμαι και μπουζουκόβια, με τον άντρα μου ακούω ροκ!
3. Ποιο είναι το ταξίδι των ονείρων σας;
Ήταν οι Μαλδίβες όπου και το πραγματοποίησα, ο επόμενος στόχος μου είναι τα νησιά Φίτζι
4. Μαγειρική ή ζαχαροπλαστική;
Ζαχαροπλαστική και κυρίως με σοκολάτα !
5. Ποια είναι η αγαπημένη σας ελληνική ταινία;
Η κυρία Κοκοβίκου φυσικά! "Η γυνή να φοβήται τον άντρα"
6. Τι κάνετε όταν βαριέστε;
Παίρνω τηλέφωνο την φίλη μου και αρχίζουμε το κους κους, αν και ομολογώ πως τους τελευταίους 21 μήνες ( όσο είναι ο Δημήτρης δηλαδή) δεν έχω προλάβει να βαρεθώ!
7. Είστε καλή νοικυρά; (και δούλα και κυρά; χαχα) 
Απο όλα είμαι αρκεί να έχω όρεξη!
8. Ποιο είναι το αγαπημένο σας junk food; 
Σουβλάκια με τζατζίκι φουλ!
9. Τι χρώμα είναι η αγαπημένη σας μπλούζα;
Μαύρη
10. Αν έπρεπε να μετακομίσετε σε μια χώρα στην Ευρώπη, ποια θα διαλέγατε; 
Ισπανία δαγκωτό! Πότε φεύγουμε;
11. Ο σκοπός αγιάζει τα μέσα; Εεε
Μπα, δε νομίζω, είμαι πιο πολύ της τακτικής με το σταυρό στο χέρι..


  1. Μάρω Maros Kindergarden
  2. Στέλλα Pearls & Thread
  3. Ioanna Ksotikokosmos
  4. Niatta e-crochet
  5. Τζένη Dream Life
  6. Εβίτα Φτιάχνω Κάτι
  7. Φαίδρα Δημιουργίες
  8. Βιβίκα The Wandering Deer
  9. Ειρήνη Μαλλιά Κουβάρια
  10. purpleleath Κοσμηματα από όνειρα
  11. Κική just creative moments
Οι ερωτήσεις που θα πρέπει να απαντήσουν είναι

  1. Πoια είναι η αγαπημένη σου φράση;
  2. Και το αγαπημένο σου χρώμα;
  3. Τι βιβλία σου αρέσει να διαβάζεις;
  4. Πότε έχεις γενέθλια ( ημέρα - μήνα μην είμαστε και αδιάκριτες!)
  5. Ποια ήταν η πιο ευτυχισμένη μέρα της ζωής σου μέχρι τώρα;
  6. Τί σημαίνει αγάπη για σένα;
  7. Ποιο είναι το δυνατό σημείο της προσωπικότητάς σου;
  8. Και το πιο αδύναμο;
  9. Τί ήθελες να γίνεις όταν μεγαλώσεις; 
  10. Περιέγραψε μου που θα ήθελες να είσαι στα 55 σου.
  11. Τι σημαίνει Ελλάδα για σένα; Τι θα μπορούσες να κάνεις γι αυτήν;
Καλή συνέχεια!!!

6 σχόλια :

  1. Purpleleath kosmimatoneiro8 Μαρτίου 2012 - 9:05 π.μ.

    Πω, πω ερωτήσεις.... Μ' αρέσουν οι απαντήσεις σου! Σ' ευχαριστώ για την πρόσκληση. Πάω να απαντήσω και βεβαίως να ρωτήσω! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2.  tag tag!!! mmmm, ενδιαφέρον! Ευχαριστώ για την πρόσκληση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστωωωωωωωωωωωωω

    Και πολυ ωραιες οι ερωτήσεις σου,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
    Αλλα θέλουν λίγο σκέψη... 

    Φιλακια και καλή σου μέραααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΜΑΡΩ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ8 Μαρτίου 2012 - 1:37 μ.μ.

    Τώρα είδα την πρόσκληση στο παιχνίδι και ξεκίναω!!! Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλως σε βρηκα ευχαριστως θα σου απαντησω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΜΑΡΩ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ9 Μαρτίου 2012 - 1:19 μ.μ.

    Το έκανα το παιχνίδι και μου άρεσε πολύ η όλη διαδικασία! Ευχαριστώ που με συμπεριέλαβες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It