Πασχαλινές κατασκευές με πλαστικά μπουκάλια! Make recycled easter crafts with plastic bottles

Ένα από τα πράγματα που με χαροποιεί ιδιαίτερα είναι όταν βλέπω μικρά παιδιά, την ώρα της δημιουργίας, να έχουν εκείνα τα λαμπερά, ενθουσιώδη μάτια γεμάτα περηφάνια για το επίτευγμα τους, είτε αυτό είναι μια απλή κατασκευή, είτε κάτι πιο σύνθετο..


Χτες σπίτι είμαστε με τις δίδυμες ανηψιές μου (8 ετών), στις οποίες έχω κολλήσει την αγάπη για την ανακύκλωση και μου ζήτησαν την βοήθεια μου.. Στο σχολείο θα είχανε εργασία όπου θα έπρεπε να κατασκευάσουν κάτι φτιαγμένο από ανακυκλώσιμα υλικά και στο διαγωνισμό θα κέρδιζε αυτός που θα χρησιμοποιούσε τα λιγότερα υλικά για την κατασκευή του..

Έδωσα στις μικρές από ένα μπουκάλι πλαστικό, και λίγες παλιές μπουμπουνιέρες και δείτε τι έφτιαξε η καθεμιά τους!

Πρώτη κατασκευή : Βάζο



Κόβουμε το μπουκάλι εκεί όπου μαρκάρουμε με το μαρκαδόρο, παίρνουμε το ύφασμα της μπουμπουνιέρας βάζουμε την κορδέλα μας και έτοιμο το βάζο! Φυσικά δεν έλειπε και η... νυφική... ανθοδέσμη της θείας από την κατασκευή!


Δεύτερη κατασκευή: Καλαθάκι


Κόβουμε το μπουκάλι εκεί όπου μαρκάρουμε με το μαρκαδόρο,  βάζουμε λίγα "μαλλιά" όπως λέει η Τζενούλα, λίγα αυγά και τα κοτοπουλάκια μας, δένουμε και μία κορδέλα του ζαχαροπλαστείου και έτοιμο το πασχαλινό μας καλαθάκι!


Πείτε μου, πόσο περήφανη πρέπει να νιώθω γι'αυτά τα κορίτσια;

Ελπίζω να σας δώσαμε ιδέες για τις κατασκευές σας!



1 σχόλια :

  1. Εύκολο και όμορφο. Ότι πρέπει για παιδικά χεράκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It