Καλό Σαββατοκύριακο φίλοι μου!


Καλό Σαββατοκύριακο Blogoφίλοι μου, σας εύχομαι ένα καλό, ήρεμο και γεμάτο Ελλάδα Σαββατοκύριακο με τις οικογένειες σας και τα παιδάκια σας! 

Θα σας αφιερώσω ένα υπέροχο ποίημα του Άγγελου Σικελιανού, τόσο μα τόσο επίκαιρο στις μέρες μας και θα ευχηθώ αυτοί οι δύσκολοι καιροί να ενώσουν όλους τους Έλληνες και να κάνουν τις ψυχές μας πιο μαλακές απέναντι στο συνάνθρωπο..


Ομπρός, βοηθάτε να σηκώσουμε τον ήλιο πάνω από την Ελλάδα,
ομπρός βοηθάτε να σηκώσουμε τον ήλιο πάνω από τον κόσμο!


Tι ιδέτε, εκόλλησεν η ρόδα του βαθιά στη λάσπη,
κι ά, ιδέτε, χώθηκε τ’ αξόνι του βαθιά μες στο αίμα!



Ομπρός παιδιά, και δε βολεί μονάχος του ν’ ανέβει ο ήλιος,
σπρώχτε με γόνα και με στήθος, να τον βγάλουμε απ’ τη λάσπη,
σπρώχτε με στήθος και με γόνα, να τον βγάλουμε απ’ το γαίμα.


Δέστε, ακουμπάμε απάνω του ομοαίματοι αδερφοί του!
Ομπρός, αδέρφια, και μας έζωσε με τη φωτιά του
ομπρός, ομπρός κ’ η φλόγα του μας τύλιξε, αδερφοί μου!»

1 σχόλια :

  1. Βικτώρια καλησπέρα, δεν είμαι νέα μαμά, θα γίνω προσεχώς νέα γιαγιά,
    κορίτσι μου, ΄΄εχεις ένα πολύ ωραίο και οργανωμένο blog, με πολλές ωραίες ιδέες΄
    και προτάσεις για χρήσιμα πράγματα.
    πολλές ιδέες για το μωρό που περιμένουμε.
    και πάλι μπράβο,

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It