Ο τέταρτος μήνας μας υποδέχεται με ένα βραβείο!

"This blog is awesome!!! You'd better follow it!"
"Αυτό το ιστολόγιο είναι καταπλητικό!!! Το καλό που σας θέλω να το ακολουθήσετε!"

Καλημέρα σε όλες τις blogoγειτονιές στα πέρατα του κόσμου! Χτες το "μικρό μου παράθυρο στον κόσμο" έκλεισε 4 μήνες και τους γιορτάζει με ένα βραβείο από την αγαπημένη φίλη Καλλή  που μου δίνει μεγάλη χαρά και κουράγιο για να συνεχίσω να σας κάνω παρέα!

Το βραβειάκι λοιπόν θα το δώσω στα παρακάτω κορίτσια για τα υπέροχα ιστολόγια τους :


1) Στη Θεανώ από το Theano a mammy on line για την καταπληκτική της ιδέα με τα ροζ αυγά
2) Στην Κική και τη Μαρία από το just creative moments  και το scrapmaria που οργάνωσαν όλες τις Bloggers για το φιλανθρωπικό bazzar που θα γίνει στην Πτολεμαίδα
3) Στην Ελπίδα από το 2boys+hope για την υπέροχη ανάρτηση της για την 25η Μαρτίου
4) Στο Κατερινάκι από το Δημιουργώ άρα υπάρχω για το μωβ διαγωνισμό της!
5) Στη Ρένα από το diaxeiros για την υπέροχη φιλανθρωπική έκθεση που θα διοργανώσει με τα συρτάρια στις 18 Μαίου και θα είμαστε όλες εκεί να τα θαυμάσουμε!

Συγχαρητήρια Κυρίες μου!!!



4 σχόλια :

  1. Σ'ευχαριστό για το χαρούμενο πρωινό δωράκι. Πως να μη πάει καλά η μέρα μου. Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΛΠΙΔΑ ΤΟΥΒΕΝΤΖΙΔΟΥ28 Μαρτίου 2012 - 9:55 π.μ.

     Ευχαριστώ πολυυυυύ!!!! Να έχεις κι άλλους πολλούς όμορφους μήνες στην blogoγειτονιά!!! Καλη σου μέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Βικτώρια σε ευχαριστώ πολύ πολύ και από εδώ!
    Πέρασε και αυτός ο μήνας και η δουλειά που κάνεις αρέσει και εκτιμάται από όλους όσους είναι καλοπροαίρετοι!
    Είδες που δεν έπρεπε να πικραθείς τον προηγούμενο μήνα;
    Οι ανώνυμοι και οι κακοήθεις έχουν τους δικούς τους λόγους και εμείς έχουμε τους δικούς μας λόγους να πεισμώνουμε, να συνεχίζουμε και να ζούμε με χαμόγελο την κάθε μας μέρα!
    Μου αρέσει πολύ το ψιλο-απειλητικό ύφος του βραβείου!:D :D :D
    Είμαι σίγουρη ότι είσαι εδώ για να μείνεις και εμείς να σε ακολουθούμε.
    Φιλιά πολλά!  

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΒΙΚΤΩΡΙΑ Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!!!!
    ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΣΥΡΤΑΡΙΑ!!!!!!
    ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕ ΤΟ , ΜΗΠΩΣ ΘΕΛΟΥΝ ΚΙ ΑΛΛΕΣ ΦΙΛΕΣ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΜΕΡΟΣ ΜΕ ΜΙΑ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ!!!!!!!!!
    ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It