Η δεύτερη... συνέντευξη..


H αγαπημένη blogoφίλη Καλλή από το ιστολόγιο Kalli’s blog με προσκάλεσε να ξαναπαίξω το tag tag και επειδή δεν μου αρέσει να χαλάω χατήρια, να μαι πάλι να απαντάω ερωτησούλες!

1. Εάν είχες την δυνατότητα να μείνεις κάπου αλλού, που θα ήταν αυτό;
Ισπανία, είναι μία χώρα που λατρεύω, έχω ζήσει κάποια χρόνια εκεί και ήταν από τα καλύτερα της ζωής μου! Λατρεύω την κουλτούρα τους, την ζωντάνια τους και την στάση τους για τη ζωή! Με την επιστροφή μου στην Ελλάδα λόγω αυτής της αγάπης αποφάσισα να σπουδάσω Ισπανική φιλολογία!

2. Ποιό είναι το όνειρο που δεν έχεις πραγματοποιήσει;

Είναι ένα θλιβερό όνειρο, αλλά θα το μοιραστώ μαζί σας, δεν πρόλαβα να χαρίσω μια δισσέγγονη στη γιαγιά μου που πέθανε πρόσφατα και να της δώσω το όνομα της...

3. Τι σου αρέσει να κάνεις στον ελεύθερό σου χρόνο, άνευ παιδιών;

Να είμαι κοντα στη θάλασσα, σε κάθε μορφή, να διαβάζω ακούγοντας το κύμα, να περπατάω δίπλα της, να την μυρίζω..

4. Σου αρέσει το θέατρο ή ο κινηματογράφος;

Μου αρέσει περισσότερο ο κινηματογράφος, με μαγεύει η τεράστια οθόνη και είναι κάτι που μου λείπει μετά τη γέννηση του γιου μου..

5. Ποια είναι η εργασία σου;

Από το καλοκαίρι κάνω ένα διάλειμμα στη ζωή μου και χαίρομαι την οικογένεια μου. Είχα μια πολύ απαιτητική δουλειά για 12 χρόνια σε πολυεθνική και αποφάσισα to take a break , να χαρώ το πρώτο καλοκαίρι του γιου μου και γενικότερα να αλλάξω στάση ζωής..

6. Πες μου κάτι θετικό και κάτι αρνητικό για εσένα.


Θετικό, είμαι τελειομανής και πολύ αποφασιστική γιατί ότι και αν κάνω στη ζωή μου.

Αρνητικό, πεισματάρα και χωρίς ίχνος αναβλητικότητας, όλα τα θέλω τώρα!

7. Ποιό είναι το μεγαλύτερό σου χούι; 


Ο άντρας μου πιστεύει οτι θα σπουδάζω μέχρι τα 60 μου.. Βασικά δεν έχω σταματήσει να σπουδάζω από τα 18 μου.. μέχρι και σήμερα.. Έχω 2 πτυχία, 2 μεταπτυχιακά, 2 diplomas και συνεχίζω..:)

8. Ποιά είναι η αγαπημένη σου εποχή του χρόνου; 
Όλες, αν και λατρεύω τα Χριστούγεννα

9. Υπάρχει κάτι για το οποίο έχεις μετανοιώσει και θα ήθελες να 'διορθώσεις'; 
Όχι ακόμα!

10. Εάν είχες μια μηχανή του χρόνου τι θα έκανες; 
Θα πήγαινα πίσω στα παιδικά μου καλοκαίρια....

11. Ποιά είναι η μεγαλύτερη τρέλα που έχεις κάνει;
Μαδρίτη - Θεσσαλονίκη για μισή μέρα! Να πιω ένα φραπεδάκι , να πω ένα σ αγαπώ και πίσω!

Επειδή σχεδόν όλα τα κορίτσια έχουν παίξει, ας απαντήσουν όσες θέλουν και έχουν όρεξη για παιχνίδι στις παρακάτω ερωτήσεις:

1. Ποιο ήταν το χαϊδευτικό σας όνομα όταν είσαστε μωρά; Πώς σας φώναζε η μαμά σας;
2. Αγαπημένη μυρωδιά από τα παιδικά σας χρόνια είναι..
3. Ο μεγαλύτερος φόβος σας είναι...
4. Η πιο θαρραλέα σας πράξη ήταν...
5. Άνοιξη σημαίνει...
6. Ελλάδα 2012.. Περιγράψτε την με 5 λέξεις.
7.Αγαπημένη στιγμή της μέρας είναι..
8.Αγαπημένη μέρα της εβδομάδας είναι..
9.Τί δουλειά θα θέλατε να κάνετε;
10.Το πιο αγαπημένο σας πρόσωπο είναι...
11. Μαύρο ή άσπρο;

Φιλιά σε όλες, καλή εβδομάδα!

3 σχόλια :

  1. Πολύ πτυχίο, ε! Είναι τέλειες οι σπουδές, ευχαρίστως θα έκανα κι εγώ άλλο ένα μάστερ!
    Μόνο που δεν θα διάλεγα πάλι marketing..
    Σε φιλώ*
    Owl Mommy 

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φιλία Βασιλάκη19 Μαρτίου 2012 - 10:39 μ.μ.

    Σπουδάζοντας μέχρι αργά, νιώθεις πάντα μικρή... φοιτήτρια γαρ!!!! Καλό είν' αυτό....
    Τελικώς, δεν γλύτωσε κανείς απ' το tag tag!!!!!!!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σε ευχαριστώ πολύ που δεν μου χάλασες το χατήρι και απάντησες στις ερωτήσεις μου :-)  Για πάντα φοιτήτρια λοιπόν! Να μέναμε και στην ίδια ηλικία καλά θα ήταν! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It