Νέα από το ζεστό μέτωπο..και ένα συγγνώμη...


Οξεία πυώδη ωτίτιδα που προκάλεσε ρήξη τυμπάνου στο δεξί του αυτάκι.. αυτά ήταν τα Κυριακάτικα πρωινά νέα που μας έφερε ο γιατρός στο σπίτι μας.... Και φυσικά μαζί με αυτά μία σακούλα αντιβιοτικά, αναλγητικά, αντιπυρετικά και αποσυμφορητικά μύτης... που τρέχαμε να βρούμε Κυριακάτικα.. και αποχή από βρέξιμο το κεφαλάκι του και παραμονή στο σπίτι...

Ο καημενούλης πονούσε πολύ το βράδυ και είχε υψηλό πυρετό ... Ξενυχτήσαμε αγκαλιά όλο το βράδυ στη πολυθρόνα του σαλονιού και ο γλυκούλης μου μόνο πάνω μου ηρεμούσε λίγο και άντε πάλι βασανιζότανε..

Και αυτά τα παιδάκια μας τί τραβάνε με αυτές τις ιώσεις... που να φανταστούμε οτι λίγη μίξουλα θα έφερνε πύο και μετά ρήξη τυμπάνου... πραγματικά φαρμακώθηκα όταν το άκουσα.. Κυρίως επειδή δεν το κατάλαβα εγκαίρως για να το προλάβω..

Αν και ο μικρός μου ανθρωπάκος μοιάζει να είναι γενναίος και δεν γκρινιάζει πολύ, σαν μωρό θέλει να είναι βεντουζάκι πάνω μου όταν αρρωσταίνει, σαν να νομίζει οτι όταν είμαστε αγκαλίτσα θα του πάρω τον πόνο ή θα τον κάνω καλά...

Δεν φάγαμε και τίποτα, ακόμα και το νεράκι που πίνει και αυτό με δυσκολία είναι..

Να αυτό είναι που λένε οτι με τα παιδιά δεν μπορείς να προγραμματίσεις τίποτα.. Κυρίως και αν δεν έχεις κάπου να τα αφήσεις.. αν και μεταξύ μας, έτσι αρρωστούλης που είναι δεν θα τον άφηνα και εύκολα.. θα ένοιωθα τύψεις...

Και μια που μιλάμε για τύψεις, ένα μεγάλο συγγνώμη που δε μπόρεσα να παρευρεθώ στην συνάντηση μας σήμερα κορίτσια, ήθελα πάρα πολύ να είμαι εκεί, να σας γνωρίσω από κοντά και να μοιραστώ μαζί σας στιγμές!

Ο άντρας μου επειδή ήξερε πόσο πολύ ήθελα να έρθω μου είπε βέβαια να τον κρατήσει, αλλά ο μικρός είχε αποκοιμηθεί για λίγο πάνω μου και δεν ήθελα να του χαλάσω τον ύπνο....

Ελπίζω να μας δοθεί η ευκαιρία να τα πούμε σύντομα από κοντά, λυπάμαι ειλικρινά που ήρθαν κοπέλες από μακρυά και εγώ εδώ από την ανατολική Θεσσαλονίκη και δεν μπόρεσα να έρθω...

Η σκέψη μου ήταν πάντως μαζί σας κορίτσια! 


18 σχόλια :

  1. Είναι ποτέ δυνατόν να αφήσεις το αγγελουδάκι σου, που τόσο είχε αναγκη την αγκαλίτσα σου? Μην στεναχωριέσαι και θα έρθουν κι άλλες συναντήσεις....περαστικούλια σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γλυκιά μου , ο πρώτος ρόλος και υποχρεώση για σένα είναι το να είσαι μάνα.. Εύχομαι ολόψυχα περαστικά και ξέρω οτι ο πόνος του αυτιού είναι φοβερός..το καημενούλι..φιλάκια Αχτιδένια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τί γλυκό κείμενο...!!!! περαστικά του να είναι!!! είχαμε και εμείς ακριβώς το ίδιο αλλά γλυτώσαμε στο παρατσάκ τη ρήξη...τα παιδάκια ταλαιπωρούνται φοβερά με την πυώδη ωτίτιδα και δεν ξέρουν τί να κάνουν... το κείμενό σου με εκφράζει απόλυτα, νόμισα ότι έβλεπα τον εαυτό μου μέσα...  πάντως δεν είναι τίποτα να ξέρεις η ρήξη, επανέρχεται αμέσως το τύμπανο, ο παιδίατρος μου έλεγε ότι οι περισσότεροι άνθρωποι μάλλον έχουμε περάσει τουλάχιστον μία φορά...
    πολλά περαστικά του!!!! και μπράβο ρε μανούλα, μπράαααβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φιλία Βασιλάκη5 Μαρτίου 2012 - 9:14 π.μ.

    Μα είναι δυνατόν, καλή μου, να σε παρεξηγήσει κανείς που δεν πήγες στη συνάντηση...
    αφού είχες το γλυκούλι "μου", παιδάκι "μου", ψυχούλα "μου" στην αγκαλιά σου αρρωστούλι και να υποφέρει!!!!! 
    Περαστικά στο αγγελούδι σου, μην ανησυχείς, δε σημαίνει και πολλά η ρήξη τυμπάνου!
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα

    ΥΓ. Βλέπεις; Εμείς οι μανάδες, όλα τα αγγελούδια τα αισθανόμαστε "δικά μας"!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Περαστικά να είναι για το μικρούλι σου και γρήγορα να είναι γερό και δυνατό!
    Όσο για τη συνάντηση που έκαναν τα κορίτσια τώρα που ανοίγει ο καιρός εσείς οι τυχερές βορειοελλαδίτισες θα έχετε κι άλλες ευκαιρίες να βρεθείτε!
    Φιλάκια πολλά όλα καλά να πάνε με το μικρούλι σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αναστασία Αναστασιάδου5 Μαρτίου 2012 - 11:09 π.μ.

    Περαστικά στο μικρούλι σου και καλή δύναμη σε σένα να το φροντίζεις. Περάσαμε κι εμείς μία σούπερ βροχίτιδα (ο γιός μου την είχε, αλλά η μανούλα φυσικά υπέφερε... για το παιδάκι της). Άντε να φτιάξει επιτέλους ο καιρός να συνέλθουν όλα τα παιδάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Περαστικά σας! Περάσαμε πολύ καλά! Ελπίζω ότι όταν με το καλό ανοίξει ο καιρός να το ξαναεπαναλάβουμε για να ρθούνε και οι υπόλοιπες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Περαστικα σας Βικτωρια!Το περασαμε κι εμεις πολύ προσφατα με τον μικρουλη και πραγματικα ειναι πολύ υπουλη η ωτιτιδα..Οσο για τη συναντηση κι εγω στενοχωρεθηκα γιατι ενω τα παιδια ηταν καλά ειμαι εγω ασχημα με μπουκωμα και καταρροη..Την αλλη φορα ευχομαι να τα καταφερουμε!Καλή εβδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Περαστικά στο μπουμπουκάκι..να γίνει γρήγορα καλά, ν'ανοίξει κι ο καιρός να βγείτε βολτούλα!
    Χαιρετισμούς
    Μαμά Κουκουβάγια Βέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ευχαριστώ πολύ Βέρα μου, σήμερα πάμε πολύ καλύτερα, αν και δεν τολμώ ακόμα να πάρω το καρότσι και να ξεχυθούμε στο πάρκο.. σιγά σιγά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σίγουρα, εύχομαι να είναι σύντομα η επόμενη συνάντηση γιατί θέλω να τα γνωρίσω όλα τα κορίτσια! Και άμα δω τα ζόρια, θα πάρω μαζί και το Δημητράκη... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ευχαριστώ πολύ, μακάρι να σταματήσουν αυτές οι ιώσεις και πολύ σύντομα να πιούμε καφεδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Είναι απελπιστικό πραγματικά να βλέπεις όλα τα παιδάκια με συνάχι και βήχα, αλλά τι να κάνουμε, υπομονή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Θεανώ μου, μακάρι να ήσουν και εσύ κοντά να ερχόσουνα! Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Έτσι είναι, όλα τα παιδάκια είναι δικά μας! Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές! Από οτι έχω καταλάβει ο Θεός όλα σοφά εποίησε και στα μωρά το τύμπανο επανέρχεται μετά από 10 μέρες.. πράγμα που δεν ισχύει στους μεγάλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Σε ευχαριστώ πολύ, να είσαι καλά, και στα δικά σου παιδάκια εύχομαι ότι καλύτερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ακτίδα μου σε ευχαριστώ πολύ! Χαίρομαι που περνάει γρηγορότερα από οτι έλπιζα, ίσως λίγο το κανάκεμα, λίγο η αγκαλιά.. κάνει θαύματα...

    Ελπίζω να τα πούμε από κοντά σύντομα! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ευχαριστώ πολύ Εβίτα, είναι μωρέ που ήθελα πάρα πολύ να πάω.. Η αλήθεια είναι οτι προτιμώ το τετ α τετ από το ψυχρό υπολογιστή.. άλλο να βλέπεις τα μάτια του άλλου.. αλλά την επόμενη φορά, δε πειράζει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It