22 Μηνών σήμερα!


Σήμερα ο Δημητράκης μου γίνεται 22 μηνών.. 14 Μαΐου του 2010 η μαγική ημερομηνία, όταν άνοιξε τα λαμπερά γαλάζια ματάκια του και κοίταξε τη μαμά.. και εκείνη η ματιά έμεινε για πάντα κλεισμένη στην καρδιά της..

Πώς πέρασε τόσο γρήγορα ο καιρός; Είναι ένα μικρό ανθρωπάκι τώρα πια .. Μπορεί να κλωτσάει τη μπάλα και να φωνάζει γκόλ... να τρέχει γρήγορα στη αγκαλιά μου φωνάζοντας δυνατά Μαμμμαααααα.. Να στήνει σπίτια με κύβους και να φτιάχνει ξύλινα παζλ.. να πλένει τα χέρια του και τα δόντια του και να χορεύει μαζί με την μαμά και τον μπαμπά ασταμάτητα...

Πώς άλλαξε η ζωή μας.. από τότε που αυτό το αγγελούδι μπήκε στη ζωή μας.. μας έδωσε νόημα.. μας έκανε να αναθεωρήσουμε τη ζωή μας μέχρι τότε.. και να βρούμε τη δύναμη να κάνουμε μια διαφορετική αρχή γεμάτη αγάπη μόνο γι' αυτόν..


Πολλές φίλες μου με ρωτάνε, δε σου λείπει η προ του Δημήτρη εποχή; Τα ταξίδια, τα ξενοδοχεία, τα αεροπλάνα, τα meetings, οι στρατηγικές, τα πλάνα, οι στόχοι κτλ κτλ.. Και απαντώ ΟΧΙ.. στιγμή δε μου έλειψε η προηγούμενη εξοντωτική ζωή μου.. γιατί κατάλαβα πως η ζωή δεν είναι μόνο καριέρα, δεν είναι μόνο φιλοδοξίες, αναγνώριση, σημαντικές γνωριμίες..και προπάντων δεν είναι μόνο χρήμα!

Η ζωή έχει και μια άλλη πλευρά πιο ανθρώπινη και αυτήν μας την χάρισε ο γιος μας.. Ιεραρχήσαμε τις προτεραιότητες μας και αποφασίσαμε πως η ζωή που θέλαμε να του δώσουμε είναι μια ζωή ήρεμη κοντά στη φύση και σε ανθρώπους που τον αγαπάνε .. και ας είναι με λιγότερα λεφτά.. και εμείς άραγε που μεγαλώσαμε σε χωριά με τα λίγα δε μεγαλώσαμε;

Φυσικά δεν θα μπορούσα να μην πω οτι ο άντρας μου ήταν στο πλάι μου όταν θέλησα να πάρω τη μεγάλη απόφαση και να τα παρατήσω όλα και με στήριξε 100% και θα τον ευχαριστώ αιώνια γι αυτό.

Δεν πρόκειται να ξεχάσω το πρώτο καλοκαίρι με το γιο μας χωρίς δουλειά, τρεις μήνες στη θάλασσα.. ήταν ότι πιο μοναδικό έχω ζήσει στη ζωή μου..

Μαζεύει βοτσαλάκια με τη γιαγιά στη Χαλκιδική

Χρόνια πολλά αγοράκι μου και σε ευχαριστώ.. Κάθε μέρα σε ευχαριστώ.. που με έκανες να βιώσω συναισθήματα ανείπωτα, να ζήσω στιγμές ευτυχίας ατέρμονες, να πάρω εικόνες και μυρωδιές παραδεισένιες, να νιώσω αγάπη απέραντη...





10 σχόλια :

  1. Αχ τι ωραίο ποστ! Έτσι είναι μεγαλώνουν πολύ γρήγορα! Να τον χαίρεσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αχ με συγκινησες!!!να σου ζησει να το χαιρεσαι το παλληκαρι σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι όμορφο..να τον χαίρεσαι! Είδες, πώς μεγαλώνουν, ε..τι θα κάνουμε?
    Και τι κουκλί αγγελάκι είναι αυτό στην παραλία! Είναι πανέμορφος!
    Σε φιλώ*
    Owl Mommy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Βάσω - Οι ιστορίες της μαμάς14 Μαρτίου 2012 - 5:13 μ.μ.

    Να τον χαίρεσαι!!! Κούκλος είναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Purpleleath kosmimatoneiro14 Μαρτίου 2012 - 9:16 μ.μ.

    Βικτώρια να χαίρεσαι τον κούκλο σου και την οικογένειά σου ολόκληρη! Να είστε πάντα γεροί και  η ζωή να σας φέρει τα καλύτερα! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. να τον χαίρεσαι να τον καμαρώνεις...είναι υπέροχος!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φιλία Βασιλάκη15 Μαρτίου 2012 - 7:14 π.μ.

    Αγοράκι μου... κουκλί μου.... (για μας τις μανάδες είναι όλα τους παιδιά μας!)
    Να σου ζήσει ο άγγελος σου, να τα χιλιάσει τα χρονάκια του και να σας δίνει πάντα ευτυχία και χαρές!!!!!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γεωργία Μανασή15 Μαρτίου 2012 - 4:08 μ.μ.

    Να το χαίρεσαι κορίτσι μου..22 μηνών..σήμερα πέρασα το πρωινό με τα δύο εγγόνια μου..τη Βάσια στα 13 και το μικρό τερατάκι το Δημητράκι 30 μηνών..Να το χαίρεσαι και να το δεις όπως ονειρεύεσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Να τον χαίρεστε!!Να είναι γερός και να έχει στη ζωή του τα καλύτερα και τα ομορφότερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σας ευχαριστώ όλες για τις ευχές! Να είστε καλά και ότι καλύτερο σας εύχομαι για τις οικογένειες σας!

    Φιλιά σε όλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It