Ανακυκλώσετε τα παλιά σας ημερολόγια - Recycle your desktop calendars



Προχθές που άνοιξα μια κούτα με τα παλιά μου αντικείμενα από την προηγούμενη μου δουλειά, βρήκα ένα σωρό χρησιμοποιημένα ημερολόγια γραφείου που λυπήθηκα να τα πετάξω.

Ψάχνοντας λοιπόν στο ίντερνετ βρήκα πολλές ιδέες για το τί μπορούμε να κάνουμε με αυτά τα ημερολόγια!

1. Κάντε τα κορνίζες! Κάποια από αυτά τα ημερολόγια έχουν πολύ ωραίες εικόνες, οπότε μπορούμε να κάνουμε μικρά καδράκια και να διακοσμήσουμε.

2. Φτιάξτε ένα κολάζ

3. Φτιάξτε ένα κουτάκι για να βάλετε τα κουμπάκια σας, τις καραμελίτσες σας κτλ



4. Φτιάξε φακέλους

5. Διακοσμήστε ένα παλιό τετράδιο και κάντε το ημερολόγιο


6. Κολλήστε το πάνω σε χοντρό χαρτόνι και φτιάξτε παζλ για τα παιδάκια σας




8. Φτιάξτε με κόλλα ένα μπολ!
bowl for paper mache

9. Φτιάξτε κάρτες γενεθλίων!



Καλές κατασκευές!





8 σχόλια :

  1. Τις κορνίζες τις έχω κάνει ήδη και έχουν μεγάλη επιτυχία! Τα υπόλοιπα δεν τα είχα σκεφτεί! Τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ψάχνω να βρω πώς θα κάνω το φάκελο.... δεν τα κατάφερα...
    Ωραίες ιδέες, ευχαριστούμε πολύ
    Φιλιά και καλό τριήμερο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι ωραίες ιδέες, ξέρεις πόσα έχω πεταμένα/κρυμμένα/χαμένα? Μου άρεσαν πολύ οι φάκελοι!
    Χαιρετισμούς!
    Μαμά Κουκουβάγια Βέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. 'Εχεις δίκιο, είναι πανέμορφες ιδέες!
    Καλή Σαρακοστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Επίσης Λίτσα μου, καλή Σαρακοστή να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χαίρομαι που τα βρήκες χρήσιμα, έτσι σιγά σιγά ξεφορτωνόμαστε τις κούτες :) Μια μέρα Βέρα μου θα κάνω μια ανάρτηση με κατασκευές μόνο για σένα! Με κουκουβάγιες βέβαια! Τί άλλο; 

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπορείς να κάνεις φάκελο ακολουθώντας αυτό το λινκ 
    http://familycrafts.about.com/od/creativepaper/ss/Blank_Envelope_Template.htm

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γεια σου Καλλή μου, ψάχνοντας βρίσκεις μαργαριτάρια! 

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It