Η Λιλίκα μικρή μαμά - Martine petite maman

Σήμερα όλα είναι ήσυχα στο σπίτι της Λιλίκας. Ο μπαμπάς  κι η μαμά της έχουν φύγει για εκδρομή.Ο Γιαννάκης, ο Παταπούφ ο σκύλος κι η Μινού η γατούλα, κοιμούνται ακόμη....

Σας θυμίζει τίποτα; Μην μου πείτε οτι δεν διαβάζατε τα παραμύθια της Λιλίκας; Αυτά τα υπέροχα παραμύθια, φερμένα από την Γαλλία με την υπέροχη εικονογράφηση του Marcel Marlier και τα κείμενα του Gilbert Delahaye ; Ξεκίνησαν να γράφουν το 1954 και η σειρά της Martine ( αυτό είναι το γαλλικό της όνομα) συνεχίστηκε μέχρι το 2006 με πάνω από 50 βιβλία!


Σκαλίζοντας το πατάρι του πατρικού μου τις προάλλες, έπεσε στα χέρια μου ένα από τα αγαπημένα μου: Η Λιλίκα μικρή μαμά. Πόσο το είχα αγαπήσει! Πόσες φορές το είχα διαβάσει! Πόσες φορές είχα ξεπατικώσει τις ζωγραφιές! Πόσες φορές  είχα ταυτιστεί με την ηρωίδα στα παιδικά μου χρόνια!

Να΄ταν επειδή πρόσεχα και γώ τον αδερφό μου όταν η μάνα μου δούλευε; Εξαιτίας του Παταπούφ αγάπησα τα σκυλιά, ακόμα και τώρα όταν βλέπω στο δρόμο σκυλάκι που να του μοιάζει τον φωνάζω Παταπούφ!


Δεν ξέρω βρε κορίτσια αλλά καμιά φορά νοσταλγώ εκείνες τις εποχές με τα παραμύθια...
Τώρα η Λιλίκα έγινε Μαριλή για όσες την ψάξουν στα βιβλιοπωλεία και ζει ακόμα ανάμεσα μας..

5 σχόλια :

  1. κατερίνα διαμάντι18 Φεβρουαρίου 2012 - 10:17 π.μ.

    Εγώ πάντως τη γνώρισα σαν Μαριλή και είναι απίθανη όντως.Μια γλυκιά νότα στα παιδικά βιβλία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γιατί άλλαξες τη φόρμα σχολίων;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κατερινάκι μου, μου είχαν επισημάνει οτι η παλιά φόρμα δημιουργούσε κάποια προβλήματα και δεν έστελνε τα σχόλια! Ελπίζω η καινούρια να είναι λίγο πιο εύχρηστη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πραγματικά Κατερίνα μου και το καλύτερο όλων η εικονογράφηση τους..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ψαχνω εδω και πολλα χρονια να βρω τον τομο β' και γ' απο την παιδικη σειρα "Ιστοριες με τη Λιλικα" αλλα παντου λενε πως εχει εξαντλιθει μιπως ξερετε που μπορω να τους βρω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It