Ιδέες για διακόσμηση χάρτινων λαμπατέρ - Decorating paper latterns


Τα χάρτινα φαναράκια πάντα μου άρεσαν στο παιδικό δωμάτιο! Είναι μια οικονομική, έξυπνη λύση που μπορεί να προσαρμοστεί ανάλογα με το ύφος του δωματίου μας. Σας παρουσιάζω λοιπόν αυτές τις κατασκευές για να πάρετε ιδέες!


Αυτές οι λάμπες μου θυμίζουν λουλούδια! Και γιατί να μη δεν τις βάλουμε στο παιδικό δωμάτιο;


Δείτε πως να διακοσμήσετε αυτή τη glitter λάμπα στη σελίδα της ohhappyday


Δείτε πως να φτιάξετε αυτή τη λάμπα στη σελίδα της juneandbear


Μια ιδέα της chickabug

Δείτε και άλλες κατασκευές για το παιδικό δωμάτιο εδώ

7 σχόλια :

  1. Πω πω δε σε προλαβαίνω. Η μια ιδέα μετά την άλλη και όλες φανταστικές. Αυτή η τελευταία δε είναι καταπληκτική. το πολύχρωμο είναι απίθανο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραίες ιδέες για τα χάρτινα φαναράκια... Ευχαριστούμε
    Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι υπέροχες ιδέες...ξετρελάθηκα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και εμένα το πολύχρωμο μου άρεσε Κατερινάκι μου, είναι πολύ χαρωπό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κατερίνα μου σε ευχαριστώ πολύ, είναι πραγματικά έξυπνες και οικονομικές ιδέες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ευχαριστώ πολύ Φιλία μου, εύχομαι να σου δίνουν έμπνευση για κατασκευές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It