Χρώμα μπλε - Blue colour


Το αγαπημένο μου χρώμα είναι το μπλε.. Μάταια η μάνα μου με έντυνε στα κόκκινα μικρή...μόλις γυρίζαμε σπίτι, έπαιρνα τη μπλε βελούδινη ρόμπα της και τη φορούσα..



Το μπλε ανέκαθεν ήταν για μένα ανώτερο από όλα τα άλλα. Θυμάμαι κοίταζα τον γαλάζιο ουρανό και πίστευα πως μέσω του μπορούσα να μιλάω στο Θεό. Αλλά και τα καλοκαίρια, το γαλάζιο της θάλασσας με αγκάλιαζε σαν να ήτανε μόνο δικό μου..

Και εκείνο το μαγικό χρώμα μέσα στην θάλασσα την ώρα που έπιανε το θερινό μπουρίνι δεν θα το ξεχάσω ποτέ.. Γινότανε λαμπερό και αέρινο μονομιάς....



Μου αρέσει το μπλε και για ένα άλλο λόγο.. γιατί η παλέττα του είναι άπειρη, ξεκινώντας από το γλυκό γαλάζιο της χαραυγής φτάνεις στο σκούρο εκείνο μπλε της φουρτουνιασμένης θάλασσας...Μπλε σκούρο, θαλασσί, πετρόλ, γαλάζιο, τιρκουάζ, μπλε-μωβ, μπλε ηλεκτρίκ... όλα υπέροχα..


Και σαν μεγάλωσα λίγο, φορούσα τα τζήν και τα πουκάμισα του αδερφού μου, μπλε και αυτά.. Και τα τετράδια μου από παιδί, μόνο μπλε..


Η μάνα μου με μάλωνε, μου έλεγε, τι το θές εσύ το μπλέ; Είναι αγορίστικο! Μα δε με ένοιαζε, αυτό το χρώμα μου ταίριαζε και ας λέγαν οι άλλοι.. Τι βλακείες είναι αυτές σκεφτόμουνα, απο πότε τα χρώματα έχουν φύλο;

Πως να ζητήσεις από έναν Έλληνα να μην αγαπήσει το μπλε; Πώς να αρνηθεί τα πάντα γύρω του που πλημμυρίζουν από μπλε; Η ιστορία μας, η ύπαρξη μας, η υπερηφάνεια μας, όση μας έμεινε με αυτά που συμβαίνουν γύρω μας, η αισιοδοξία μας που με νύχια και με δόντια προσπαθούμε να κρατήσουμε ζωντανή... είναι και αυτή μπλε..

Καληνύχτα σας, όνειρα γλυκά, θαλασσινά, ντυμένα με το μπλε της θάλασσας και το γαλάζιο του ουρανού ταξιδεύοντας στο άγνωστο...

Για περισσότερα κείμενα έμπνευσης δείτε εδώ

1 σχόλια :

  1. και σε εμένα αρέσει το μπλέ...είναι πατρίδα...υπέροχες εικόνες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It