Η πικρή γεύση έρχεται τον τρίτο μήνα!



Πέρασαν τρείς μήνες! Μικρό το χρονικό διάστημα που υπάρχω στην μπογκόσφαιρα, αλλά σοφό, γεμάτο μαθήματα!

Τον τελευταίο μήνα όπως λέει και ο άντρας μου, κατάλαβα τί θα πει μπλογκιένια ζωή... Οτι δεν είναι όλα ρόδινα, οτι δε πάει όλος ο κόσμος με το σταυρό στο χέρι ρε παιδάκι μου, πώς να το κάνουμε..

Δέχτηκα τρία άσχημα περιστατικά που με στενοχώρησαν, με προβλημάτισαν και δεν σας κρύβω με κάναν να σκεφτώ πως ίσως κακώς ασχολήθηκα με όλη αυτή την ιστορία...

Έχω τον άντρα μου, το παιδάκι μου, τις οικογένειες μας, την υγεία μας, την αγάπη μας τι τα θέλω τώρα εγώ όλα αυτά;

Το πρώτο περιστατικό είχε να κάνει με την αναδημοσίευση των άρθρων μου από το Mama from Greece, χωρίς την έγκρισή μου, πράγμα που το θεωρώ ανήθικο και αντιδεοντολογικό!

Τα δυο επόμενα περιστατικά συνέβησαν τις ίδιες μέρες, από τότε που ξεκίνησα το καινούριο μου blog για τα ελληνικά γυναικεία ιστολόγια. Πρώτον μου μπλογκάρανε το προφίλ μου από το Facebook και δεύτερον κάποιος κακοβούλως χτυπούσε πάνω στις διαφημίσεις του Google με αποτέλεσμα να αποκλειστώ και από εκεί.

Θέλω λοιπόν να σας πω, πως χάρη μου κάνατε, γιατί δεν ήθελα να βγαίνουν στα ιστολόγια μου διαφημίσεις άσχετες για ραντεβού, για παραθρησκευτικά, για πολιτικά, γιατί εγώ καμία σχέση δεν έχω με αυτά! Επίσης να σας πώ, οτι εγώ δεν ξεκίνησα να γράφω για να πλουτίσω, άμα ήθελα να το κάνω, θα έμενα στη πολύ καλή θεσούλα μου που είχα στη πολυεθνική που δούλευα, δεν θα περίμενα να ανοίξω ιστολόγιο για αυτό!

Και όσο για τις καινούριες διαφημίσεις, τις έβαλα από παρότρυνση ενός φίλου τεχνικού (γιατί εγώ είμαι άσχετη από αυτά) για να μπορώ να  πληρώνω κάποια στιγμή το  domain και το host ( περίπου 10€ το μήνα) του ιστολογίου όταν θα μεγαλώσει, για να μη χαθούν έτσι όλες αυτές παρουσιάσεις των υπέροχων γυναικών!

Θέλω επίσης να σας πώ οτι όλα αυτά με πεισμώνουν και με κάνουν να θέλω να συνεχίσω!

Αλλά τι να κάνουμε που δεν μπορώ να μπλαστρώνομαι στην τηλεόραση και να βολεύομαι στο καναπέ μου και να περιμένω πότε θα γυρίσει ο άντρας μου από τη δουλειά;

Τί να κάνω που ονειρεύτηκα έναν διαδικτυακό τόπο συνάντησης για όλες τις ελληνίδες γυναίκες, μάνες, γιαγιάδες, κόρες, εγγονές, ανηψιές, θείες, επαγγέλματίες και μη , από κάθε γωνιά της γης;

Θα θελα να υπάρχει ένας χώρος όπου θα μπορούμε να κάνουμε το καλό, να βοηθιόμαστε, να συζητάμε, να υπάρχουμε, να γινόμαστε καλύτεροι άνθρωποι, να βλέπουμε το διπλανό μας, να νιώθουμε οτι υπάρχει και άλλος με τις ίδιες ανησυχίες, χόμπυ, επάγγελμα!

Γιατί είμαι μητέρα, και σαν μητέρα, θα ήθελα και εγώ να βάλω το λιθαράκι μου σε αυτόν τον τόπο και σε αυτές τις ώρες και να βοηθήσω όπως μπορώ, με τις γνώσεις που έχω, αφιλοκερδώς!

Θα ήμουνα αχάριστη εαν δεν έλεγα οτι αυτό το διάστημα δεν έλαβα και ευχάριστα μηνύματα, αλληλεγγύης, συμπαράστασης και ενθουσιασμού από ελληνίδες του εξωτερικού, των ελληνικών μας νησιών, της πρωτεύουσας και σας ευχαριστώ όλες γι αυτό!

Θα συνεχίσω, σας το υπόσχομαι!

5 σχόλια :

  1. Νομίζω ότι πολλές από εμάς που ασχολούμαστε με blogs έχουμε συναντήσει άσχημα περιστατικά και έναν  "πολεμο" εντελώς ηλίθιο θα μου επιτρέψεις να πω. Να σου πω...εγώ δεν ασχολούμαι άλλο με ανθρώπους κακόβουλους. Μετράω ότι κυρίως λαμβάνω όπως κι εσύ θετικά μηνύματα, κρατάω ότι γνωρισα ανθρωπους που μας ενωνουν πολλά. Μη μασάς, keep going κι εγώ μαζί σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι γεγονός ότι από τη στιγμή που εκτίθεσαι θα δεχτείς και τα καλά και τα κακόβουλα σχόλια από άτομα που δεν σε γνωρίζουν προσωπικά και ούτε γνωρίζουν την προσπάθεια που κάνεις.
    Αυτό που όλοι μας πρεπει να κάνουμε είναι να συνεχίζουμε ακάθεκτοι γιατί το αληθινό κίνητρο των πράξεών μας το ξέρουμε μόνο εμείς.
    Νομίζω πώς έχεις ήδη καταλάβει ότι δεν αξίζει να μας χαλάει ο κάθενας που για τους δικούς του λόγους προσπαθεί να μειώσει την αξία μιας προσπάθειας.
    Το δικό μου σχόλιο θα ήταν μόνο ως προς τις διαφημίσεις που έχεις στο blog σου ότι καθυστερούν κάπως τη ροή της σελίδας και σου αποσπούν την προσοχή από τις αναρτήσεις σου. Όμως προφανώς έχεις τους λόγους σου για να έχεις τόσες πολλές.
    Φιλάκια πολλά και μην αφήνεις κανέναν κακοπροαίρετο να σου χαλάσει τη διάθεση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σε ευχαριστώ πολύ Θεανώ μου. Η δεξιά στήλη έχει φωτογραφίες από όλα τα φιλανθρωπικά ιδρύματα που ασχολούνται με παιδιά, δεν είναι διαφημίσεις, και αυτό σίγουρα βαραίνει τη σελίδα. Θα φτιάξω μία ξεχωριστή σελίδα και θα τα αναρτήσω όλα εκεί για να βελτιωθεί λίγο η ροή. Σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4.  Τι βλακείες, ε!  Κι εμένα μου χακάρανε το λογαριασμό του facebook. Αν είναι δυνατόν! Ή να σου παίρνουν κείμενα..ντροπή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τα είπα χτες και ξέσπασα, τώρα προχωράμε μπροστά!! ξουτ ξουτ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It