Το πρώτο μου βραβείο για να τελειώσει υπέροχα η εβδομάδα!

Αυτή η εβδομάδα ήταν αρκετά δύσκολη, είχα το μικρούλη μου άρρωστο και έπρεπε να το φροντίσω πολύ για να γίνει γρήγορα καλά! Ήθελε συνέχεια να είναι στην αγκαλιά μου και να του τραγουδάω..

Η Κυριακή όμως μας επιφύλαξε δυο εκπλήξεις! Ξυπνήσαμε νικώντας τον πυρετό! Είχαμε όρεξη για παιχνίδι! Ακόμα και για φαγητό!! Γιουπιιιιιιιιιιιι

Η δεύτερη έκπληξη ήρθε το βράδυ, όταν κοιμήθηκε ο Δημητράκης και η μαμά άνοιξε το ξεχασμένο υπολογιστή της!

Το πρώτο μας Kanima βραβείο από την owlmommy! Όπως καταλαβαίνετε η χαρά μου ολοκληρώθηκε!
Το παραλαμβάνω λοιπόν με ενθουσιασμό και αγάπη και το παραδίδω με τη σειρά μου


Στη Κατερίνα από το Kapa. Me without you...tea without a biscuit!
Στο Κατερινάκι από το Κατερινάκι
Στην Αχτίδα από έγινα 59 ε και;
Στη Λίτσα από το Home is where your story begins...
Στη Καλλή από το My own Kallis blog

Καλή εβδομάδα κορίτσια!!

5 σχόλια :

  1. Α τι καλά! Καλή εβδομάδα και δεν θα μπορούσε να ξεκινήσει καλύτερα ιντερνετικά με ένα βραβειάκι! Σε ευχαριστώ πολύ και πάω για σχετική ανάρτηση! Περαστικά στον μικρούλη σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ'ευχαριστώ πολύ για το βραβειάκι κι όσο για τον πυρετό να μην ξαναγυρίσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να τα χιλιάσεις τα βραβεία σου...
    Περαστικά στο αστεράκι σου
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγώ το είδα 5 μέρες μετά... μετράει; χεχε
    Ευχαριστώ πολύ πολύ κι εύχομαι να είναι αυτή η καλή αρχή πολλών βραβείων ακόμη! Μπράβο!
    Εύχομαι επίσης τώρα να είσαστε πολύ καλύτερα, δίχως πυρετούς και τα διάφορα!
    Ευχαριστώ και πάλι!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Eίσαι τυχερή. Γρήγορα πέρασε ο πυρετός. Συγχαρητήρια για το βραβείο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It