Κράνη προστασίας για μωρά - Baby safety helmets


Όταν πρωτοείδα αυτό το κράνος σε μία οικογενειακή μου φίλη στην Ισπανία που το φορούσε στο παιδάκι της, σκέφτηκα οτι ήταν μια καλή ιδέα, αλλά κάπως υπερβολική. Είναι δυνατόν να βάλεις το παιδάκι σου να κυκλοφορεί με αυτό το πράγμα μέσα στο σπίτι; Σκέφτηκα..

Τώρα λοιπόν που έγινα και εγώ μάνα, και μετά από όλα αυτά τα χτυπήματα και τους μώλωπες που έχουμε κάνει από το καλοκαίρι και μετά, ήρθε το κρίσιμο σημείο της απόφασής μου: Τα πρώτα μας ράμματα!

Δέν μπορείτε να φανταστείτε πως ένοιωσα την στιγμή που είδα το γιό μου να αιμορραγεί στο κεφάλι και να μην ξέρω τι να κάνω! Ή μάλλον τώρα που το σκέφτομαι καλύτερα, σίγουρα ξέρετε πώς ένοιωσα!

Επειδή λοιπόν είμαι αρκετά προστατευτική με το μονάκριβο μου γιο, αποφάσισα οτι δεν θέλω να είμαι η μάνα που θα λέει συνέχεια “ όχι εδώ!κατέβα κάτω! Θα πέσεις!” αλλά να αντιμετωπίσω πιο χαλαρά τα μελλοντικά του πεσίματα μέσα στο σπίτι.

Έτσι λοιπόν μετά από προσωπικό ψάξιμο από το Σεπτέμβριο και ρωτώντας φίλες στην Αγγλία, Ισπανία και Δανία που εκεί είναι αρκετά διαδεδομένα τα κράνη, κατέληξα να αγοράσω ένα τέτοιο προστατευτικό κράνος για το Δημητράκη που είναι τώρα 20 μηνών ως μία προσωπική επένδυση ( και για να μου φύγει το άγχος) .

Είμουνα λοιπόν ανάμεσα σε αυτές τις 2 μάρκες, επέλεξα τη Bumpetta, λόγω του γεγονότος οτι είναι και για μεγαλύτερα παιδάκια από 2-4 ετών. Το Thudguard είναι για παιδάκια εώς 2, ενώ το Bumbetta έχει 2 μεγέθη, εώς 2 και εώς 4.





Το κράνος μας είναι κατασκευασμένο από αφρώδες υλικό και απορροφά τους κραδασμούς κατά το πέσιμο. Έχει λουράκι με κλικ κάτω από το πιγούνι και τρυπούλες για να αερίζεται το κεφάλι. Είναι   σούπερ ελαφρύ (70 γρμ ) και ευλύγιστο, οπότε χωράει και στην τσάντα σας.

Το έχουμε 2 μηνες και έχω να σας πω οτι είναι μια χαρά, αν καταφέρετε βέβαια να μάθετε στο παιδί να το φοράει. Στην αρχή δεν ήθελε να του δένω τα λουράκια, γιατί νόμιζε ότι ήταν το καπέλο του και ήθελε να το βάζει και να το βγάζει συνέχεια. Μετά από καμιά εβδομάδα όμως απο μόνος του ήρθε για να του το βάλω.  Το καλό είναι οτι όταν κάνει ποδήλατο το έχει συνδυάσει με τους μοτοσυκλετιστές που φοράνε κράνος και έρχεται να του το βάλω!

Δεν το φοράμε βέβαια όλη τη μέρα, μόνο όταν αρχίζει να κάνει ποδήλατο, να τρέχει και να κάνει τα τρελά του.Είναι μωβ σκούρο και του αρέσει πολύ να καθρεφτίζεται όταν το φοράει, το βλέπει σαν παιχνίδι και ευτυχώς για μας, μας έχει σώσει από αρκετά πεσίματα.

Σκέφτομαι οτι το καλοκαίρι που θα είμαστε στη Χαλκιδική, θα είναι κι όλας καλή ιδέα για τον κήπο και για την φουσκωτή πισινούλα που του πήρε η γιαγιά, αφού είναι αδιάβροχο κι όλας!

Σίγουρα το κράνος δεν προστατεύει 100% το κεφάλι. Για παράδειγμα, μια φορά έπεσε από το καναπέ και χτύπησε το πιγούνι του, ευτυχώς έχω βάλει και αφρολέξ γωνίες παντού, κι έτσι δεν χτύπησε πολύ.

Θα το σύστηνα και σε άλλους γονείς που τα παιδάκια τους είναι στην φάση της εξερεύνησης και είναι ...ασταμάτητα μέσα στο σπίτι.


2 σχόλια :

  1. Αχ αχ αυτά τα μπαμ μπουμ στο κεφαλάκι... Η ψυχή σου πιάνεται!
    Τα κράνη με τ΄αυτάκια είναι σκέτη γλύκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραία ιδέα! Εμείς βέβαια τώρα θα πρωτομπουσουλήσουμε αλλά θα το έχω στα υπόψην για αργότερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It