Αγάπη, αυτό μόνο χρειάζεται να κάνεις! Love, this is what you have to do!


Είμαι σίγουρη ότι όλοι εσείς που είστε γονείς, έχετε δεχτεί ποικίλες συμβουλές για το πώς να μεγαλώσετε τα παιδιά σας. Από τους άλλους γονείς, τους φίλους και τους συγγενείς, όλοι είναι έτοιμοι να σας προσφέρουν συμβουλές . Τι πρέπει και τι δεν πρέπει,  πώς να κάνετε τί και πότε, συμβουλές πάνε και έρχονται καθημερινά.




Πιστεύω προσωπικά οτι χρειάζεται περισσότερο από μία σωστή συμβουλή για να είναι κανείς «καλός» γονέας . Καλός γονέας είναι αυτός που δείχνει στοργή και ακούει το παιδί του, του παρέχει μία τάξη και συνέπεια, του βάζει αλλά και του ενδυναμώνει τα όρια,  είναι ζωντανό παράδειγμα καλής συμπεριφοράς και πολλά άλλα...

Πολλές μαμάδες με ρωτάνε, τί πρέπει να κάνω; Η αλήθεια είναι οτι δε μου αρέσει να δίνω συμβουλές σε άλλες μαμάδες  παρα μόνο αν είμαι 100% σίγουρη, γιατί φοβάμαι οτι η δικιά μου εμπειρίαδεν θα έχει την ίδια εφαρμογή και στην άλλη οικογένεια.Επίσης δεν θεωρώ τον εαυτό μου την τέλεια μαμά, είμαι απλά μια μαμά, που καθημερινά μεγαλώνω με το παιδί μου και προσπαθώ σκληρά για να γίνω τέλεια, αλλά μόνο για το δικό μου παιδί.Το κάθε παιδί έχει τα δικά του, πώς μπορώ εγώ να ρισκάρω να πληγώσω κάποιον δίνοντας μια συμβουλή;

Σαν νέα μαμά  20 μήνες τώρα, αυτή είναι η μία και μοναδική συμβουλή που δίνω ανεπιφύλακτα. Οτιδήποτε κάνετε, κάντε το με αγάπη! Ακόμα και όταν επιβραβεύετε ή βάζετε σε τιμωρία τα παιδιά σας, κάντε το με ΑΓΑΠΗ. Στην δικιά μας οικογένεια, το πιο αποτελεσματικό μέχρι τώρα ήταν αυτό, η αγάπη και η συνέπεια.


Είναι σίγουρα πολύ δύσκολο να το εφαρμόζεις καθημερινά, αλλά αξίζει να προσπαθήσουμε για να προετοιμάσουμε τα παιδιά μας σωστά για το όταν θα βγουν στην κοινωνία.
Ο κόσμος γύρω μας είναι σκληρός και κανείς δεν θα νοιαστεί για τα παιδιά σας περισσότερο από εσάς. Εσείς πρέπει να φροντίσετε ότι έχουν όλα τα εφόδια για να αγκαλιάσουν  τις δοκιμασίες της ζωής, να γίνουν μαχητές και νικητές.

‘Εχοντας μόνο ένα παιδί, πολλές φορές πιάνω τον εαυτό μου να είμαι υπερπροστατευτική και να τον κακομαθαίνω. Μετά όμως θυμώνω με τον εαυτό μου και κατανοώ ότι αυτό μόνο κακό μπορεί να του κάνει, αφού δεν θα έχει πάντα τη μαμά και το μπαμπά στο πλάι του.

Ας αφήσουμε λοιπόν τα παιδιά μας να αντιμετωπίσουν τις συνέπειες των πράξεων τους , να μην μπαίνουμε μπροστά συνέχεια, γιατί αυτό τα κάνει αδύναμα.

Καλή συνέχεια!

1 σχόλια :

  1. αγάπη και μόνο αγάπη και το μέλλον θα γίνει ο καθρέφτης μας πάνω στα παιδιά μας ... καμιά μανουλα δεν μπορεί να είναι τέλεια αρκεί να προσπαθούμε για το καλύτερο και να έχουμε ανοιχτούς τους ορίζοντες μας για να κάνουμε το καλύτερο δυνατό..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It