Πώς να χωρέσει τόση αγάπη μέσα σε μία κορνίζα; How can you fit such love in a picture frame?



Κοιτάζω την κορνίζα, μια ξεθωριασμένη ξύλινη κορνίζα με παιδικά αυτοκόλλητα.. εσύ τα είχες κολλήσει και μου την είχες δώσει...

Πώς να χωρέσει τόση αγάπη μέσα σε μία κορνίζα; σκέφτομαι...

Μια αγάπη χρόνων, αγάπη ζωής, που με συντρόφευε, μεγάλωνα μαζί της, ζούσε μέσα μου.. Μια αγάπη αγνή, αληθινή που εύχομαι όλοι οι άνθρωποι να ζήσουν στην ζωή τους. Μια αγάπη που θα έδινα τα πάντα για να την βιώσει και ο μονάκριβος μου γιος..

Τα μάτια σου γελαστά, το γαλαζοπράσινο τους λαμπυρίζει στον ήλιο, ήταν καλοκαίρι τότε θυμάσαι; Εσύ με το κοντό σου παντελονάκι , όλος στα μπλε όπως σου άρεσε, κάθεσαι με λυγισμένα τα γόνατα δίπλα στις βοκαμβίλιες και μου γελάς... Εκείνο το γέλιο σου.. πόσο θυμάμαι εκείνο το γέλιο σου! Γάργαρο σαν από βαθιά πηγή, ξεσηκωτικό, ανέμελο..

Θυμάσαι τις σκανδαλιές που κάναμε μαζί; Πόσο γελούσαμε Θεέ μου; Και είχαμε όρκο σιωπής ποτέ να μην μαρτυρήσουμε ο ένας τον άλλον! Αυτό τα έκανε όλα πιο εύκολα!

Παρατηρώ τα μαλλιά σου...ξανθά σαν του αγγέλου.. στρογγυλοκουρεμένα γιατί έτσι της άρεσε της μαμάς.. Είναι αστείο αλλά έτσι είναι και του γιου μου...

Μαγικό πράγμα οι φωτογραφίες, κλέβουν μια στιγμή και την κρατάνε για πάντα ζωντανή! Πώς πέρασαν τόσα χρόνια; Ακόμα θυμάμαι τις βόλτες με τα ποδηλατάκια μας εκείνο το καλοκαίρι....



Για περισσότερα κείμενα έμπνευσης δείτε εδώ

2 σχόλια :

  1. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!! Χαίρομαι που ανταμώσαμε!!!
    Δυσκολεύτηκα να βρώ το μπλόγκ σου.Μάλλον πρέπει να βάλεις το σύνδεσμό σου στο προφίλ σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλό μήνα! Δεν το πιστεύω! Ναι σκεφτόμασταν το ίδιο ακριβώς!! Φωτογραφίες ανεκτίμητες! Καλημέρα :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It