Κλείνουμε 2 μήνες ζωής!


Είναι απίστευτο πραγματικά! Πώς πέρασαν δυο ολόκληροι μήνες τόσο γρήγορα! Θυμάμαι την μέρα που πήρα την απόφαση να αρχίσω να γράφω σαν να ήταν χτες! Στην αρχή πίστευα ότι το blog μου θα το διάβαζαν οι φίλοι μου μόνο, από υποχρέωση περισσότερο παρά από ενδιαφέρον..


Και να που μόλις σε 2 μήνες έχουμε 9000 επισκέψεις πράγμα που με κάνει ιδιαίτερα ευτυχισμένη, περισσότερο γιατί ανακάλυψα και άλλους ανθρώπους που έχουμε κοινά ενδιαφέροντα, που αγαπάμε τα ίδια καθημερινά πράγματα. Ανθρώπους που δεν φοβούνται να πουν αυτό που νιώθουν, να ασχοληθούν με αυτό που πραγματικά τους αρέσει.


Ευχαριστώ όλους όσους πέρασαν από το μπλογκόσπιτο μου, για την αγάπη και τα σχόλια σας.


Βικτώρια, Mama from Greece

3 σχόλια :

  1. Ήρθα η ..περίεργη γάτα να σε γνωρίσω και βρήκα ένα υπέροχο σάιτ..το τσέκαρα για να το εξερευνήσω με την ησυχία μου.Σ' ευχαριστώ πολύ που μπήκες στο δικό μου και έτσι σε βρήκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εύχομαι να είναι πολλοί ακόμη οι μήνες που θα μας κρατήσεις παρέα και θα τα λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εύχομαι πραγματικά να τους χιλιάσεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It