Οργανωθείτε την χρονιά που έρχεται! Get organized for the new year !


Αν και εσείς όπως και εγώ έχετε πατήσει τα 30 και η μνήμη σας σας εγκαταλείπει πολλές φορές τρέχοντας ασταμάτητα, αν έχετε πιάσει τον εαυτό σας να κολλάει στικεράκια στον υπολογιστή ή να βάζει υπενθύμιση στο κινητό, τότε είναι η ώρα να οργανωθείτε!


Προσωπικά λατρεύω τις ατζέντες γιατί μου δίνουν ευελιξία, μπορώ να τις έχω μαζί μου πάντα, να σημειώνω ότι μου έρχεται στο νου και φυσικά να διατηρώ τα πάντα σε ένα σημείο, έτσι ώστε όταν έρθουν εκείνες οι στιγμές πανικού να μπορώ εύκολα να βρω αυτό που θέλω.


Για το 2012 ξεχώρισα τις παρακάτω ατζέντες που είναι σχεδιασμένες αποκλειστικά για μαμάδες:



Anne Gedddes Family Agenda Book 2012


Αν πάλι είστε τύπος του υπολογιστή ή σας αρέσει να κολλάτε προγράμματα στο ψυγείο τότε σας προτείνω τις παρακάτω δωρεάν σελίδες που μπορείτε να τυπώσετε και να χρησιμοποιήσετε



 mommytracked  
momagenda

                                      

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It