Η λίστα μου για το 2012 - My bucket list for 2012

Μια από τις ταινίες που με είχε συγκινήσει το 2007 ήταν το The bucket list  και από τότε ασυνείδητα τέτοιες μέρες κάνω τη δική μου λίστα για το έτος που έρχεται. 
Αν και δεν σκοπεύω να πεθάνω μες το 2012, παρόλο που πολλοί πιστεύουν ότι θα έρθει το τέλος του κόσμου, έφτιαξα και φέτος την λίστα μου με σκοπό να γίνω καλύτερος άνθρωπος.








  1. Να περνάω περισσότερο ποιοτικό χρόνο με τον γιο μας. Μεγαλώνει γρήγορα!
  2. Να κάνω ένα ταξίδι με τον άντρα μου για να γιορτάσουμε τα 10 χρόνια που είμαστε μαζί. 
  3. Να σταματήσω να κάνω τα πάντα με ιλιγγιώδη ταχύτητα. Να μάθω να αναπνέω ξανά!
  4. Να γίνω καλύτερη φίλη, να ξαναβρώ χρόνο για τους φίλους μου και να κάνω πολλούς νέους φίλους ακόμα.
  5. Να γίνω καλύτερη στο γράψιμο, δεν έχω βλέψεις να γίνω συγγραφέας, αλλά πάντα το γράψιμο αποτελούσε την ψυχοθεραπεία μου. Σίγουρα έχοντας ένα blog χρειάζεται και το κάτι παραπάνω γι αυτό λοιπόν θα ήθελα να μάθω περισσότερα γι αυτό!
  6. Να συνεχίσω να γράφω κάθε βδομάδα στο blog μου και να κάνω παρέα σε όλες τις Ελληνίδες του πλανήτη! 
  7. Να μοιράζομαι περισσότερο! Ιδέες, λύσεις και ότι ξέρω που θα μπορούσε να βοηθήσει όλες εσάς.
  8. Να μάθω πλέξιμο! Πάντα ήθελα να μάθω να πλέκω μικρά ρουχαλάκια!
  9. Να ξαναπάω στην Ισπανία. Η Ισπανία ήταν για μένα ο τόπος που ξαναγεννήθηκα, οπότε θα ήθελα να συστήσω τις ομορφιές της και στον γιο μας.
  10. Να κάνω περισσότερη ανακύκλωση!
  11. Να γίνω πιο ενεργή στην φιλανθρωπία.
  12. Να ξαναρχίσω το χορό.




Αυτή είναι η λίστα μου, η δικιά σας;

Για περισσότερα κείμενα έμπνευσης δείτε εδώ

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It